Sósavszivárgás miatt volt zárva a hatvani vasútállomás
A katasztrófavédelem beavatkozása után újraindulhatott a forgalom.
A katasztrófavédelem beavatkozása után újraindulhatott a forgalom.
A leghalaszthatatlanabb beavatkozásokat végezte el a MÁV a Déli pályaudvaron a kéthetes vágányzár alatt, az utasok számára szinte csak a (félig) újrabetonozott peronok észrevehetők. Komolyabb beavatkozásokhoz még több tíz milliárd forintra lenne szükség.
Nem volt vonatjegye, ököllel támadt a kalauzra egy férfi szombaton.
Csütörtökön üzemkezdettől két hétre bezár a Déli pályaudvar, a MÁV-Start nem biztosít pótlóbuszokat. Elmagyarázzuk, melyik vonatokat érinti ez, mit használjon helyettük, és mi mindennek az oka.
Ezek nem a felújított 3-as metró kistestvérei, még az orosz államadósság terhére vettünk 40 motorvonatot a Metrovagonmastól, ezeket a MÁV-Start most felújítja és átfesti kékre.
A Szeged.hu közzétett egy látványtervet, amelyen állításuk szerint a Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő tramtrain járműve szerepel, melyet a portál szerint Berlinben, az Innotrans kiállításon mutattak be. A gyártó Stadler azonban jelezte lapunknak, hogy a Szeged.hu információja téves.
Bár járműhiányra hivatkozva lehetetlenülnek el járatsűrítések és járnak rossz minőségű kocsikkal a vonatok, a legjobb kocsikat tárolóvágányokon parkoltatják. Sőt, olyan hírek is megjelentek, miszerint a sínre ürítő, “pottyantós” vécékkel felszerelt kocsik 2035-ig még biztosan szolgálnak – írta a Közlekedő Tömeg Egyesület blog.
A váci vonalon több olyan zsúfolt vonat is tartott Budapest felé hétfő reggel, amelyekre nem tudtak felszállni az utasok Dunakeszi Alsónál. Aztán jött a meglepetés.
Tavaly áprilisban rendeltünk 11 Stadler Kiss emeletes motorvonatot, most újabb 8 vásárlására bólintott rá a kormány.
Háromnegyed órára megbénította a Budapest–Hatvan–Miskolc vasútvonal forgalmát péntek reggel egy agresszív utas, akit végül a rendőrök vittek el.
A vasúttársaság szerint immár minden androidos és iOS-es okostelefonnal vásárolható vonatjegy a Vonatinfó alkalmazáson keresztül.
A vasúttársaság plusz kocsikkal toldotta meg a rendszeresen túlzsúfolt Agram nemzetközi gyorsvonat szerelvényeit.
A korábbi óránkénti 60-80 kilométer helyett többnyire óránkénti 100, a be nem épített területeken 120 kilométeres sebességgel közlekedhetnek a vonatok a dél-balatoni vasútvonalon.
A MÁV megfogalmazása szerint egyedi eset lehetett az, hogy az egyik forró júniusi napon, késő délután befűtöttek egy légkondicionálás nélküli vonaton a ceglédi vonalon. Azt nem tudni, pontosan miért működött a szerelvényen a fűtés, és miért nem kapcsolták ki.
Sok - hangsúlyozottan pozitív - változásra számíthatnak a Balatonra vonatozók: megduplázza a Déli-partra tartó expressz vonatok számát a MÁV-Start, eltörli a parti települések között a pótjegyeket, és könnyebb lesz az átszállás Tapolca felé. Megmaradnak a jól ismert vonatnevek, és az északi-partra tartóknak is kevesebbszer kell majd átszállniuk.
Óránként közlekednek majd a Balaton déli partján az expresszvonatok a nyári menetrendben – írja egy balatoni hírportálra hivatkozva a Magyar Idők.