Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Ezek nem a felújított 3-as metró kistestvérei, még az orosz államadósság terhére vettünk 40 motorvonatot a Metrovagonmastól, ezeket a MÁV-Start most felújítja és átfesti kékre.
Igencsak elöregedett gördülőállományának felújításába kezdett a MÁV-Start az elmúlt években, ennek keretében már több mint 670 régi vasúti kocsit renovált nyárig, de a felújítás ezen üteme mellett is még 2035-ig megmaradnak a sínre ürítős WC-s kocsik.
A vasúttársaság ezen túl megkezdte a mellékvonalakon közlekedő Bzmotok felújítását és klimatizálását is, a több mint 200-ból első körben 30-at.
A MÁV-Start felújítja továbbá 40 Metrovagonmas dízel motorvonatát is, melyek szintén a mellékvonalakon közlekednek. A szakma által Uzsgyinak hívott vasúti járműveket az orosz államadósság terhére vettük a felújított 3-as metrókat is szállító orosz Metrovagonmastól 2002 és 2004 között.
A Hova megy ez a vonat blog Facebook-oldalán közzétett egy fotót az egyik már felújított és átfestett Metrovagonmas-járműről:
Önnek tetszenek a régi-új motorvonatok?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Filozófus, rapper, filmproducer és miniszterelnök egy képen.
1948 óta nem volt ekkora meleg augusztus 10-én.
Úgy tűnik, Budapest várhat, amíg vége van a nyárnak.