GYSEV-motorvonatok kerültek a MÁV-hoz
A GYSEV által még az osztrák vasúttól vett dízel motorvonatok a Győr–Celldömölk és a Győr–Veszprém-vonalakon közlekednek nyártól.
A GYSEV által még az osztrák vasúttól vett dízel motorvonatok a Győr–Celldömölk és a Győr–Veszprém-vonalakon közlekednek nyártól.
A két és fél éve húzódó ügynek most lett vége, a bíróság jogerősen a volt jegyvizsgálónak adott igazat.
10 hónapos vágányzár kezdődött a Budapest–Hatvan-vasútvonal egy részén, olvasónk alatt lerobbant a pótlóbusz, mire megjött a mentesítő járat, és az megérkezett Pécelre, két vonat elment, egy órával később ért csak a Keletibe.
Letöltendő börtönbüntetésre ítélt a bíróság egy férfit, aki négy éven át 760 alkalomnál is többször bukott le bliccelés miatt Nagykáta és Budapest között.
És a híres IC+ kocsik is megtalálhatók lesznek a Miskolcról, Szombathelyről és Budapestről Erdélybe tartó vonaton.
Az Európai Bizottság bejelentette, támogatja a 11 vonatot, amelyre már korábban megkötötte a szerződést a MÁV-Start.
A Közlekedő Tömeg szerint egy vágányon mehetnének a vonatok, de ha nem, kerülővel akkor is elérhetnék a fővárost Miskolcról. Petíciót indítottak.
Zugló állomás jövőre megújulhat, de Kőbánya-Kispestre még nagyjából öt évet kell várni Homolya Róbert, a nyáron kinevezett MÁV elnök-vezérigazgató szerint. Megtudtuk, miért akadozik a reptéri gyorsvasút építése, és azt is, hogy is volt az a történet Mészáros Lőrinccel és a jachttal. Interjú.
Csépke András azt viszont elismerte, hogy november 4-én volt olyan vonat, amelyen legalább 1 állomásközben minden hely foglalt volt. A Közlekedő Tömegtől helyreigazítást kér.
A tizenegy, jövőre forgalomba álló emeletes vonat közül nyolcnak a kocsijait Magyarországon szerelik össze, ezek közül az első már Dunakeszin van.
A Nyíregyháza–Nyírbátor- és Mátészalka–Csenger-vasútvonalak buszos pótlására keres alvállalkozót a MÁV-Start.
Egy hete három mozdonnyal és négyórás késéssel tette meg az utat a zsúfolt vonat.
Nem volt jegye, le akarták szállítani a vonatról, az őrjöngő 20 éves nőt a rendőrök vitték el.
Megint nem készült fel a MÁV-Start a várhatóra, miszerint több kocsi kell egy hosszú hétvége napjain, mint máskor. Az ok megint a vészesen elöregedett járműállományban, a fogyatkozó üzemképes kocsik számában keresendő.