Megvárta a zárórát, majd késsel támadt a távozó nagymarosi jegypénztárosra
A férfi 1 milliót szeretett volna a kasszából, de csak 31 ezer forintot sikerült elvinnie. Az ügyészség vádat emelt ellene.
A férfi 1 milliót szeretett volna a kasszából, de csak 31 ezer forintot sikerült elvinnie. Az ügyészség vádat emelt ellene.
A Keletiből is kirakja az oda nem illő üzleteket a MÁV, illetve további ötven állomáson és megállóhelyen hajtanak végre utaskomfortot javító beavatkozásokat, egyebek mellett Alsó- és Felsőgödön, Sződ-Sződligeten, Albertirsán és Rákospalota-Újpesten.
A dízelmozdony szakértő kezek munkáját követően most szebben csillog, mint új korában.
A 4iG nyerte az állami vasúttársaság INKA2 projektjének informatikai tenderét.
A férfi pszichiátriai kezelés alá került a tragédia után, önkezével vethetett véget életének.
A tehervonat folyamatos dudálással jelezte, hogy érkezik.
Két utas keveredett konfliktusba a szegedi intercityn Kőbánya-Kispesten, a MÁV fél óra után közölte, hogy még állnak, majd azt, hogy mindjárt mennek, majd leszállították az utasokat.
2 millió perc késés. Legnagyobb eséllyel azok az utasok számíthattak csúszásra, akik valamilyen regionális járattal utaztak – közölte a MÁV.
A vasúttársaság azt írta, személyesen kérnek tőle elnézést a túlkapás miatt, így is történt.
A MÁV szerint a kalauz betartotta a szabályokat, de nem kellő körültekintéssel járt el.
10 hónapos vágányzár kezdődött a Budapest–Hatvan-vasútvonal egy részén, olvasónk alatt lerobbant a pótlóbusz, mire megjött a mentesítő járat, és az megérkezett Pécelre, két vonat elment, egy órával később ért csak a Keletibe.
A munkaerőhiány egyre komolyabb probléma a BKV-nál és a MÁV-nál is.
Hétfő reggeltől 10 hónapon át pótlóbuszozni kell Aszód és Pécel között, sokaknak ez két átszállást jelent. Kollégánk kiment a reggeli csúcsforgalomba felmérni a helyzetet: Aszódon és Gödöllőn jó szervezettséggel találkozott, utassal annál kevesebbel. Pécelen viszont voltak gondok, meg is késett egy kicsit a vonat.
Kiskundorozsma és Szeged között lezárták a vágányt, pótlóbuszok közlekednek.
Ezentúl csak bizonyos rendezvényekhez kapnak kedvezményt a természetjárók.
A két és fél éve újjáépített vasútállomás liftjeinek meghibásodására a polgármester Facebook-videójában hívta fel a figyelmet, szerinte korábban is rendszeresen elromlottak, és mindig hónapokig tartott megjavítani őket.
Évek óta készen vannak a tervek a budapesti reptéri vasútra, de az mégsem épül, és az egyetlen ehhez kapcsolódó hír az utóbbi időben az volt, hogy – egyes találgatások szerint a vasút miatt – visszavonták a reptéri parkolóház építési engedélyét. A hvg.hu birtokába került egy attól eltérő, kínai terv, amely erre is magyarázatot ad. A szakma azonban nem támogatná a nagyszabású projektet.
És a híres IC+ kocsik is megtalálhatók lesznek a Miskolcról, Szombathelyről és Budapestről Erdélybe tartó vonaton.
A szakszervezeti vezető szerint a dolgozók már most túlterheltek, sokan közülük valamilyen betegséggel küzdenek, a vasúttársaság pedig nem szeretné, ha tovább csökkenne a létszám.
Az egyik legtöbb embert foglalkoztató állami vállalat sem vezeti be az új változásokat.