Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
10 hónapos vágányzár kezdődött a Budapest–Hatvan-vasútvonal egy részén, olvasónk alatt lerobbant a pótlóbusz, mire megjött a mentesítő járat, és az megérkezett Pécelre, két vonat elment, egy órával később ért csak a Keletibe.
Hétfő reggeltől 10 hónapon át pótlóbuszok közlekednek Aszód és Pécel között, kollégánk is a helyszínre ment reggel, ő Pécelen kisebb problémáktól eltekintve nem tapasztalt nagyobb problémát:
A vonatokkal együtt az utasok is eltűntek a hatvani elővárosi vonalról
Nem így olvasónk. Azt írja: "a Hatvanból a 4 óra 52 perckor induló vonatpótló autóbuszra szálltam föl, 5:38-kor kellett volna beérnie Pécelre, ahonnan 5:44-kor ment volna a vonat Keleti pályaudvarra.
Buszunk Hatvannál fölment az autópályára, és Gödöllőnél lehajtott, majd pár méter után lassulni kezdtünk, aztán pedig megálltunk egy buszmegállóban, műszaki hiba miatt, 5:18-kor."
"Két busz indult Hatvanból, az egyik gondolom beért rendben Pécelre, de a másik, amin ültem, majdnem egy órával később csak. A vonat nem várta be a buszt, ami érthető, de nagyjából 30embert érintett kora reggel ez a malőr" – magyarázza olvasónk.
A vonatpótló buszt pótló cserebusz 6:10-kor érkezett csak meg Gödöllőre, amivel 6:41-re értünk Pécelre, ezzel a 6:44-kor a Keletibe továbbinduló vonatot épphogy elértük. Így 6:15 helyett csak 7:15-re értem be. Mondjuk a mentesítő járat sem volt a legjobb műszaki állapotban, fűtés sem volt rajta, ez is megérne egy külön cikket
– jegyzi meg olvasónk.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.