Különleges Lada Niva készül a márka 50. születésnapjára
A limitált szériás terepjárót nem az oroszok, hanem a németek készítik.
A limitált szériás terepjárót nem az oroszok, hanem a németek készítik.
Az új Vitara várhatóan kicsit nagyobb méretű, belül tágasabb és modernebb formájú lesz, mint az elődje.
A Hamann alaposan felmorcosította a BMW nemrég generációváltáson átesett kupé divatterepjáróját.
Az olasz gyártó felfrissítette szabadidőautó kategóriás modelljét, melynek 510 lóerős biturbó V6-os hajtásához szerencsére nem nyúltak hozzá, nem tették politikailag korrektebbé. Egy SUV, ami szinte úgy megy, mint egy sportszedán.
Megérkezett a 310 lóerős spanyol crossover első példánya Magyarországra, amit gyorsan össze is vetettünk a megújult Cupra Atecával.
A Genesis újdonsága 4 és 6 hengeres motorokkal indul harcba a szabadidő-autók piacán.
A német gyártó népszerű divatterepjárója az eddiginél nagyobb kapacitású akkumulátort kapott.
A GPS-es mérés szerint a hatalmas divatterepjáró kevesebb mint 3,5 másodperc alatt ugrik fel 0-ról 100-as tempóra.
A ráncfelvarrás egy új szabadidő-autó hangulatú kivitelt is magával hozott.
Új fényszóróval és hibrid hajtásláncokkal támad a brit márka kompakt szabadidőautója.
A fejlett plugin hibrid hajtásláncú újdonság elektromos hatótávolsága 47 kilométer.
Összecsap egymással a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású és egyedi kialakítású MX-30, valamint a minden fronton konzervatívabb benzines testvére, a CX-30.
Az újdonság külseje és belseje is egyedi megjelenést kapott, de a jó öreg 83 lóerős motorhoz nem nyúltak hozzá a fejlesztők.
Ezek a szupererős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt új divatterepjárók garantáltan ritkán jönnek majd szembe az utakon.
A hűtőrács világító díszítése elektromos problémákat okozhat egyes stuttgarti divatterepjárókon.
Az magyar piacon is legjobban fejlődő szegmensben újult meg százszázalékosan az Opel szabadidő-autója. És már az elektromos változat sem maradhatott el.
Az elődjeire hasonlító, de alaposan modernizált külsejű terepjáró lokálisan egyetlen gramm CO2-vel sem terheli a környezetet.
A cégnél "Project Rockstar" néven emlegetett X8 M hibrid hajtása egy 200 lóerős villanymotort párosít egy V8-as benzinmotor erejével.
A Seatból kivált sportos almárka felfrissített modelljének alaposan megkérik az árát. Néhány extrával könnyen 20 millió forint fölé ugorhatunk.
Az újdonsággal 45 kilométert lehet megtenni tisztán elektromos módban.