Volkswagen Taos néven egy újabb divatterepjáró érkezett
A Tiguan alá pozícionált újdonság mozgatásáról egy 1,5 literes turbós benzinmotor gondoskodik.
A Tiguan alá pozícionált újdonság mozgatásáról egy 1,5 literes turbós benzinmotor gondoskodik.
A Mercedes EQC különleges kivitelének hasmagassága még a G-osztályét is meghaladja.
Hamarosan bemutatkozhat a bajorok kínálatának legdrágább szabadidő-autója.
A hatalmas SUV kevesebb, mint 3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A hónap végén véget fog érni a dízelmotoros Mazda 6 gyártása.
A legkeményebb terepek leküzdésére szánt Bronto utód nélkül távozik az orosz gyártó kínálatából.
A nagykapacitású akkumulátorhoz képest viszonylag kis távolság tehető meg egy töltéssel a zöld rendszámos XC40-nel.
A nemrégiben debütált Mokka designelemeivel támadó újdonság nevéből kikopott az X jelzés.
A Volvo XC40 kistestvére az Audi Q2 egyik fő riválisának ígérkezik.
Az XC40 Recharge első példányait még ebben a hónapban átvehetik az európai vásárlók.
A Volkswagennek jelen pillanatban nincs más kabriója, mint egy vászontetős SUV. Nehéz eldönteni, hogy briliáns vagy bolond ötlet-e ez, de működik.
A 130 lóerős alapmodell valamivel 9 millió forint alatt indul itthon.
Ennél az elektromos crossover luxusautónál jelenleg nincs drágább kínai modell a piacon.
A négykarikás márka középkategóriás modellje nemcsak erősebb, hanem szélesebb is lett.
Az újdonságok 65-100 lóerős szívó-, illetve turbós benzines erőforrásokkal támadnak.
Megérkezett a Q5 kevésbé praktikus, enyhén sportosabb megjelenésű kiadása.
A Ford Performance első európai SUV-modellje 6,7 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A hazánkban minden további nélkül zöld rendszámozható szabadidő-autóban találtak még 34 szunnyadó lóerőt.
Az újdonság 412 lóerővel erősebb az alap Cayenne Turbónál.
Az Oxfam legújabb jelentése arra mutat rá, hogy legfelső 1 százalékának kibocsátása megduplázódott az elmúlt 25 év alatt.