550 lóerővel üvölt majd az első Aston Martin szabadidő-autó
Hamarosan James Bond is SUV-ba ülhet.
Hamarosan James Bond is SUV-ba ülhet.
A nemrégiben a hazai kereskedésekbe is megérkezett miniterepjáróból most egy 1:10 méretarányú, még kisebb változat tűnt fel a színen.
Az új erőforrás 40 lóerővel nagyobb teljesítményű az eddigi legerősebb gázolajos egységnél.
Sosem létezett még ilyen hatalmas BMW, amire hazánkban minden további nélkül felvehető a 7 üléses autókra járó nagycsaládos kedvezmény. És ami a több tízmillió forintos árcédulája ellenére is korrekt árazású, keveset fogyasztó luxusautónak nevezhető.
Az Audi első villanyautója egy hatalmas kapacitású akkumulátorral szerelt méretes divatterepjáró. Kipróbáltuk, mennyire élhető autó a gyakorlatban a győri szívet kapott Audi e-tron.
Megérkezett Magyarországra a Kodiaq és a Karoq kistestvére, az elérhetőbb árú Kamiq.
A tavaly Év Autójának megválasztott kompakt divatterepjáróból elkészült a plugin hibrid változat.
Ezzel a limitált szériás Bentaygával garantáltan ritkán találkozhatunk majd az utakon.
Mutatjuk, hogy hogyan néz ki az évtizedek után nemrégiben teljesen megújult terepjáró nyitható tetejű, illetve pickup változata.
A legújabb stuttgarti hibriddel egy feltöltéssel közel 45 kilométert lehet megtenni tisztán elektromosan.
Egyelőre még kellemes 20+ fokos hőmérséklet mellett telnek napjaink, de a közelgő fagyos időszakra nem árt időben felkészülniük az autósoknak.
Az újdonságot villanymotorok hajtják, de azok nem nagy és nehéz akkumulátorból nyerik a működésükhöz szükséges energiát.
Nem is árt egy kicsit közelebb ülni az aszfalthoz, amikor a 782 lóerőt kell valahogy kézben tartani.
Ha a Lamborghininek van már szabadidő-autója, és a Ferrarinak is lesz hamarosan, akkor a Bugattinak miért ne lehetne?
Az 585 lovas gyári AMG verzió, illetve a korábbi 800 lóerős Brabus tuning után most itt egy még potensebb kocka terepjáró.
Városban jól jön a tisztán elektromos üzemmód, a hosszú utakra pedig ott a takarékos dízelmotor.
Franciaországban jártunk utána annak, hogy mit tud a Skoda eddigi legkisebb és legolcsóbb divatterepjárója. Ami lényegében egy megemelt Scala, és tele van kisebb-nagyobb meglepetésekkel.
Alig két évtized alatt a dél-koreai márka eljutott odáig, hogy egy autójuk belső terét látva azt gondolnánk, valami luxusjármű kabinterét látjuk.
A kupésra faragott divatterepjáró alapváltozatát egy 150 lóerős benzinmotor hajtja.
A kívülről kicsinek tűnő, de belül meglepően nagy divatterepjáró első példányai hamarosan megérkeznek hazánkba.