A Rolls-Royce erősebbé tette hatalmas divatterepjáróját
Itt a megoldás azoknak, akik a Cullinant eddig túl gyengének és visszafogott megjelenésűnek tartották.
Itt a megoldás azoknak, akik a Cullinant eddig túl gyengének és visszafogott megjelenésűnek tartották.
A zöldrendszámozható plugin hibrid C5 Aircross 2020 közepén érkezik meg hazánkba.
A Volkswagen-csoport cseh márkájának kompakt divatterepjáróját az alapmodellnél sportosabbra hangolták.
A bajor gyártó népszerű divatterepjárójának plugin hibrid változata hamarosan megérkezik a kereskedésekbe.
A korábbi tuningoktól eltérően ez a német kocka terepjáró nem a számára életidegen aszfalton lett potensebb.
Egy középkategóriás elektromos SUV, mely nem kerül sokba, és nem mellesleg rengeteg újrahasznosított anyag található benne.
Az SQ8 eddig sem szenvedett erőhiányban, mostantól azonban kis túlzással élve akár egy hegyet is el lehet vontatni vele.
Megérkezett Magyarországra a német gyártó plugin hibrid hajtásláncú új középkategóriás divatterepjárója.
Kipróbáltuk, mire képes a Toyota luxusmárkájának legfrissebb, 313 lóerős hibrid divatterepjárója. Ami akár 7 személyes, államilag támogatott változatban is kapható.
A Volkswagen konszern cseh márkája ezúttal egy igen dinamikus megjelenésű kompakt SUV-val rukkolt elő.
A japán gyártó MX-30 típusjelzésű újdonságára már le lehet adni az első előrendeléseket.
A Renault román márkájának elérhető árú divatterepjárója a jelek szerint igen kelendő az európai piacokon.
A kizárólag benzinmotorral szerelt újdonság leginkább az Audi Q8-hoz, illetve a BMW X6-hoz hasonlítható.
Az egyedi vonalvezetésű SUV tisztán elektromos és plugin hibrid változatban lesz kapható.
Íme a megoldás azoknak, akik az eddigi X7-eseket túl szerénynek és gyengének találták.
Emellett a végletekig tuningolt Jeep mellett még a 700 lóerős legdurvább gyári változat is csak szerénykedhet.
Vázoljuk, hogy hogyan fest egy 625 lóerős szupersportos divatterepjáró, ha le van nyitva a teteje.
Jövőre akár oldtimer vizsgára is vihető ez a hatalmas olasz terepjáró, amiben a több évtizedes múlt ellenére alig van kilométer.
Az egyre kelendőbb divatterepjárókat elsősorban a nagy fogyasztásuk és magas károsanyag-kibocsátásuk miatt éri kritika.
A sportos crossover sorozatgyártása a napokban kezdődött meg Romániában.