A
BMW 2009-ben dobta piacra a kompakt SUV-ok piacán versenyző
X1 első generációját (E84), melyet aztán 2015-ben követett a második generáció (F48). Most pedig ez utóbbinak érkezett meg a ráncfelvarrt új kiadása, ami konkrétan ilyen lett:
A BMW legnagyobb darabszámban értékesített modellje a korábbinál nagyobb hűtőrácsot kapott, változott a lökhárítója, új LED-fényszóróval világítja meg az utat, és a hátsó lámpáját is enyhén átrajzolták.
Teljesen új a kínálatban az X1 xDrive 25e, mely a sorozat első plugin hibrid változata. A hajtásláncnak egyrészt egy 125 lóerős 3 hengeres 1,5 literes turbós benzinmotor, másrészt egy a hátsó tengelyre szerelt 95 lóerős villanymotor is a részét képezi. Tisztán elektromos módban maximum 50 kilométert lehet megtenni a hazánkban zöld rendszámozható újdonsággal, mely a gyártó szerint 2 liter üzemanyagot fogyaszt az első 100 kilométeren.
A többek közt 116 lóerős 16d, 231 lóerős 25d, illetve ugyancsak 231 lóerős 25i változatban is rendelhető megújult BMW X1 forgalmazása júliusban kezdődik meg.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.