Emlékeznek még a Ford Pumára? Visszatér, persze SUV-ként
A Ford Puma 20 évvel ezelőtt egy kis kupé volt, 2020-ban már egy crossover lehet.
A Ford Puma 20 évvel ezelőtt egy kis kupé volt, 2020-ban már egy crossover lehet.
A járművet havas területen tesztelték, és mint látszik, könnyedén vette az akadályokat.
A bajor márka kompakt divatterepjárójából néhány hét múlva egy minden korábbinál sportosabb változat gördül be a szalonokba.
Az amerikai márka is csak a szabadidő-autókban látja a jövőt.
A komplett iparág egyik legjobb futóművével támad a negyedik generációs X5. És még egy csillogó petrolhead ékszert is találhatunk a belsejében.
Néhány hetet még várnunk kell az új Jimny hazai felbukkanására, addig is azonban itt egy remek új változat belőle.
A Bentayga Speed motorja még a Lamborghini Urus erőforrásánál is nagyobb teljesítményt adhat le.
A teljesen új fejlesztésű modellnek már tavaly meg kellett volna érkeznie a kereskedésekbe, erre azonban végül csak idén fog sor kerülni.
Ez a két terepjáró alapvetően nagyon más kategóriában versenyez, külcsín fronton viszont igen komoly a hasonlóság.
A Stelvio csúcsváltozata eddig sem számított gyengének, sem lassúnak, de az olaszok most találtak még benne néhány extra lóerőt.
Az Infiniti új SUV-ja hatalmas méretekkel és lőrésszerű, vékonyka ablakokkal rendelkezik.
A minden előzmény nélküli Q8 tekintélyt parancsoló megjelenéssel, hatalmas beltérrel, illetve a Q7-esénél sokkal modernebb fedélzeti rendszerrel száll harcba a vásárlók kegyeiért. Cserébe sokkal drágább is a hetesnél.
Az olasz sportkocsi-gyártó első divatterepjáróra mostantól extrém nagy felniket is fel lehet tenni.
A Karoq legerősebb változatának hajtáslánca egyenesen a Cupra Atecából érkezhet.
Ezzel a különleges orosz járművel a legmélyebb hóban is a legnagyobb magabiztonsággal lehet közlekedni.
Akár tetszik, akár nem a Ferrari is készít egy SUV-t, engedve a piaci nyomásnak, amely olyan jövedelmezőséget biztosíthat, hogy marad erőforrás remélhetőleg más izgalmas modellekre is.
Dinamikus formaterv, kategóriaátlagot meghaladó vezetési élmény és hatalmas beltér. Ezek a Volkswagen-konszern legnagyobb spanyol divatterepjárónak aduászai, melyeket a Tarraco messze nem fél kijátszani.
A csillagos márka európai GLE termékkínálatában első körben három dízel- és egy benzinmotor érhető el. És már magyar árai is vannak a típusnak.
A "kicsi a bors, de erős" kategóriás divatterepjáró első példányait hamarosan átvehetik az első szerencsés vásárlók.