Versenyautó készült a Lamborghini 650 lóerős divatterepjárójából
Az olasz gyártó magas építésű modelljével hamarosan a versenypályákon is találkozhatunk.
Az olasz gyártó magas építésű modelljével hamarosan a versenypályákon is találkozhatunk.
Az új technológia olyannyira nem sci-fi, hogy a Volkswagen nagy divatterepjárójában már el is érhető.
A Mercedes újdonsága gyorsan tankolható hidrogénnel ,és az akkumulátorában tárolt energiával is működhet.
A kékvérű brit márka már most megmutatja, hogy körülbelül milyen lesz a jövőre érkező első SUV-modellje.
Az orosz gyártó legújabb divatterepjáró modelljét egy magyar designer szabta új formájúra.
A jelenleg benzin- és dízelmeghajtással rendelhető SUV-ból hamarosan egy hálózatról tölthető hibrid változat is be fog mutatkozni.
Az ágaskodó lovas olasz sportkocsikból a legutóbbi negyedévben közel 2300 darab talált gazdára, ami ebben a kategóriában kiváló teljesítmény.
Szívesen elbeszélgetnénk ennek az X6-osnak a tulajdonosával, hogy mégis körülbelül milyen elképzelés mentén csinosította hőn szeretett divatterepjáróját.
Hazánkban is bemutatkozott a dél-koreai márka nagy divatterepjárója, melynek van néhány igen hasznos funkciója. És egyelőre csak dízelmotorral kapható.
Ez a bajor divatterepjáró egyrészt elképesztően erős, másrészt viszont egyáltalán nem fogyaszt sokat.
Bemutatták a Cupra Ateca modellt, a márka első autóját, amely egy 300 lóerős szabadidő-autó.
Jelek szerint a Nürburgringen már javában zajlik a bőven 400 lóerő feletti teljesítményű sportos divatterepjáró tesztelése.
Emelt karosszériával, de összkerékhajtás nélkül támad az orosz gyártó legfrissebb újdonsága.
Ha a Mercedesnek lehet X-osztályos pickupja, akkor miért ne lehetne egy hasonló modellje a BMW-nek is?
Ennyire nem lehet valaki türelmetlen.
Egy kis időutazásra hívjuk olvasóinkat, mutatjuk, hogy néhány évtizede hogyan mutatott a valaha készült legnépszerűbb orosz terepjáró reklámfilmje.
Ha már unjuk a német autók rideg tökéletességét és a japán modellek sok esetben lélektelen karakterét, akkor érdemes lehet belevágni egy francia kalandba. Például egy kompakt SUV kategóriás Citroennel.
Ennek az 50-es években született városi kisautónak a tesztelések során egészen elképesztő próbákat kellett kiállnia.
A trendi külsőt nemcsak a kasszánál kell megfizetnünk, hanem a praktikum oltárán is áldoznunk kell miatta. Cserébe viszont egy tekintetmágnes divatterepjáró lehet a miénk.
Divatterepjáró helyett ezúttal itt egy igazi kőkemény terepjáró, melynek csak a belterét próbálták egy kicsit divatosra venni. Ha komoly terepezésről van szó, akkor ma a Land Cruiser az egyik legjobb választás, igaz, nem olcsó és nem is túl fürge.