A VW és a Ford együtt fejlesztik a jövő technológiáit, de heves versenyben maradnak (?)
Kiterjeszti együttműködését a VW és a Ford, közös cégben fejlesztik az elektromos hajtást és az önvezető technológiát.
Kiterjeszti együttműködését a VW és a Ford, közös cégben fejlesztik az elektromos hajtást és az önvezető technológiát.
Felkerült egy videó az autóról, amit gyorsan leszedtek, de nem elég gyorsan.
Valamivel több, mint 50 ezer forintba kerül az az extra, amivel a német népautók egy picit a brit luxusautókra hasonlíthatnak.
A legutolsó darab múzeumba kerül, összesen 21,5 millió készült a sorozatban.
A Volkswagen kaliforniai innovációs műhelye a márka egyik 60 éves mikrobuszából alkotott futurisztikus víziót.
A felfrissített külsőt és modernizált belsőt kapott cseh zászlóshajó már hazánkban is rendelhetővé vált.
Nem tudni, hogy ennek az autónak a sofőrje pontosan milyen megfontolásból parkolt a bolt bejáratához. De azért sejthető.
A kékvérű brit márka legújabb modellje egy 1929-ben kijött nyitott tetős versenyautónak állít emléket.
A Mii electric 3,9 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 50-es tempóra. Vagyis városba tökéletes választás lehet.
Ha a marketingüzenetek versenyét meghirdetik, a Volkswagen ezzel a reklámmal vélhetően döntős.
A jelenleg széles körben használatos 22-75 kW-os hazai töltőknél jelentősen gyorsabb, 350 kW-os csúcsteljesítményű rendszert az OMV bábolnai töltőállomásán helyezték üzembe.
A Volkswagen-konszern cseh márkája az eddigi legnagyobb divatterepjárójából készítette ezt az egyedi újdonságot.
Idén 60 éves a legendás cseh típus, és ezt a hibridként is támadó új generáció leleplezésével ünneplik meg.
A Superb esetében most először kínált Scout változat megemelt futóművet és megerősített alsó védelmet kapott.
A Volkswagen-konszern cseh márkája leleplezte a ráncfelvarrt Superbet, ami most először zöld rendszámos, plugin hibrid változatban is rendelhető.
Most éppen egy Bentley a világ leggyorsabb SUV-ja, de hamarosan változhat a helyzet. Értelmet persze nem érdemes keresni a minél nagyobb végsebesség hajszolásában.
Nincs ennél régebbi autó, melyen ott virítana a Porsche név, ennek megfelelően várhatóan sok-sok millió euró ellenében cserél majd gazdát a 80 éves sportkocsi.
A teljesen új fejlesztésű Golf műszerfalán nem meglepő módon két méretes kijelző kapott helyet.
A "flower power" itt aztán hatványozottan igaz azzal, hogy lokálisan teljesen tiszta üzemű a jármű.
A hírek szerint éppen az utastér infotainment egységén kell még tovább dolgozni.