Olcsóbb új alapmodell érkezett a Volvo első igazi villanyautójából
Az XC40 Recharge immár gyengébb és csak elöl hajtott változatban is elérhető.
Az XC40 Recharge immár gyengébb és csak elöl hajtott változatban is elérhető.
Amilyen kompakt, olyan hatalmasat lép a Volvo első igazi elektromos autója. Kipróbáltuk a korábban Év Autója címet bezsebelt XC40 két villanymotorral meghajtott legfrissebb, zöld rendszámos változatát.
Immár hazánkban is rendelhető a tisztán villanymotoros hajtásláncú XC40 Recharge.
A Volvóval szoros rokonságban lévő gyártó elektromos autója az eddiginél jobb vezetési élménnyel kecsegtet.
Jelen tesztalanyaink tökéletesen passzolnak mai világunkba, hiszen egyrészt szabadidőautók, másrészt környezettudatosnak mondott plugin hibrid hajtásúak. Ettől függetlenül a C5 AirCross és az XC60 egymástól nagyon eltérő karakterek.
A rejtőzködő szabadidő-autót a belvárosban fotózták le.
A Volvóhoz hasonlóan a francia márka és a romániai Dacia is meglépi a sebességcsökkentést.
Egy látványos „Végső biztonsági teszttel”.
Miközben a piac magas divatterepjárókat követel a gyártóktól, addig a Volvo S60 szemrevaló szedánként veszi fel a harcot a 3-as BMW és az Audi A4 ellen. Ezúttal a leggyengébb, legolcsóbbnak ígérkező B3-as változatát próbáltuk ki.
Ez lehet minden idők legdrágább Volvója, már amennyiben sikerül eladni a kikiáltási áron.
A svéd gyártó több modelljén is lecseréli az infotainment rendszert.
Bemutatták a tisztán elektromos Volvo C40 Recharge modellt.
Egy svéd állampolgárságú férfi akart belépni az országba a 15 millió forintos autóval, amikor a magyar hatóságok megállították és lefoglalták a németek által körözött autót.
A Volvóból kivált márka egyedi vonalvezetésű modellje nagyon rövid ideig volt gyártásban.
Az idei amerikai futball-liga döntőjét a Kansas City Chiefs és a Tampa Bay Buccaneers vívja majd, de a Volo ötlete miatt egy speciális pontszerzés egész biztosan nagy figyelmet kap majd.
A szabadidő-autók házon belüli piaci részesedésre hamarosan elérheti a 75 százalékot.
Soha nem végzett még extrémebb töréstesztet, ezt a svéd gyártó is elismeri.
A Volvo 1959-ben bevezetett találmánya a hárompontos biztonsági öv, amelyet a média, az emberek szkeptikusan, kételkedve, dühösen fogadtak anno.
Itt a megoldás azoknak, akik a gyári maximumnál többel száguldanának az Autobahnon.