1959. augusztus 13-án érkezett egy fontos pillanathoz az autóipar, ekkor látott ugyanis napvilágot az a Volvo PV 544, mely a világ első olyan sorozatgyártású személyautója volt, melyben alapfelszereltség volt a kétpontos öveknél sokkal nagyobb biztonságot adó hárompontos öv. A feltaláló Nils Bohlin volt, akit egy évvel korábban a Saabtól igazolt le a Volvo. Bohlin ötletének lényege az volt, hogy a has és az egész felsőtest is védve van. Ennek a gondolatnak köszönhetően jött létre a hárompontos biztonsági öv, ami azóta is az autók egyik legfontosabb biztonsági eleme.
A svédek ugyan levédették a hárompontos biztonsági övet, de annak használatát ingyenessé tették minden autógyártó számára. A riválisok érdekes módon lassan reagáltak, adott esetben évekkel vagy évtizedekkel később, és sok esetben még mindig csak opcionális extraként kínálták az életmentő eszközt.
A biztonsági övek széles körben történő elterjedését az 1968-os Bécsi Egyezmény gyorsította fel, mely előírta az új személyautók biztonsági övvel történő ellátását. Hazánk késve reagált, de 1976-tól kezdve végül is Magyarországon is kötelezővé vált a biztonsági övek első ülésen történő használata.
Az idén visszaeső vendégforgalom jelzi: egyre kevesebben engedhetik meg maguknak a luxust, hogy a Balatonnál nyaraljanak. A balatoni nyár olcsó verziója, szabadstranddal, vonattal és hűtőtáskával továbbra is kapós, miközben a büfékben a drága lángost a még drágább pulled pork burger váltja fel. Árak, trendek, vendégélmény a magyar tengernél.
A Corvinus térítésmentes képzéseire 433 pont alatt, az önköltséges helyeire 400 pont alatt nem lehetett bekerülni. Nehezen lehetett bejutni a jogász- és a pszichológiaképzésre is.