Okosan jósolná meg az iPhone, meddig húzza még, mielőtt tölteni kell
Az Apple szabadalma szerint az iPhone a felhasználói szokásokat figyelembe véve mondaná meg, mikor fog lemerülni a készülék.
Az Apple szabadalma szerint az iPhone a felhasználói szokásokat figyelembe véve mondaná meg, mikor fog lemerülni a készülék.
A Xiaomi szabadalma az akkumulátor-biztonságot helyezi előtérbe, segít elkerülni az olyan problémákat, mint a kidudorodás vagy az akkurobbanás. Kár, hogy a kínai szabadalmi hivatal malmai oly lassan őrölnek.
A három villanymotort felvonultató újdonság 170 lóerővel gyengébb a pickup kivitelnél.
Az eddiginél közel 3 millió forinttal olcsóbban is vásárolhatunk mostantól ID.3 elektromos autót.
Az ID.3 nagytestvére öt különböző változatban startol el a hazai piacon.
Az S-osztály méretkategóriájában versenyző újdonság hivatalos leleplezésére már csak két hetet kell várnunk.
Az egyedi megjelenésű 20 colos felnit a Mercedes legújabb villanyautóján fotóztuk körbe.
Az egyedi külsejű, sportos hangulatú szabadidő-autó teljes tetejét napelemek borítják.
Nyilvános töltőoszlop nagyjából 1300 van az országban, ezek száma szintén gyorsan nő.
Az 1000 lóerős vadonatúj villany-Hummer egy árverésen talált gazdára.
Az első német és amerikai vásárlók már beülhettek új Volkswagen elektromos autójukba.
A német gyártó most először teljes valójában megmutatta, hogy hogyan mutat az EQS high-tech belseje.
Hétfőn mutatja be új csúcsmobilját a Xiaomi. A Xiaomi Mi 11 Ultra több szempontból is érdekes lehet.
A Brabus által kezelésbe vett miniautó árából akár egy 306 lóerős Mercedes-AMG A35 is kijönne.
A nemrég ráncfelvarrt Cayenne SUV-nak nyilvánosságra hozták a szigorú amerikai szabvány alapján mért hatótávjait.
A teljesen elektromos 911-esre sokat kell még várni, de a részben villanymotoros változatra kevesebbet.
A tisztán elektromos hajtásláncú BMW iX szabadidő-autó markáns frontrészén egy rivális német márka terméke csillan meg.
Az érkezőben lévő Euro 7 szabályozás fényében a jövő a villanyautóké.
A két változatban készülő iX erősebb kivitele 500 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A kívül-belül futurisztikus EV6 egy új korszak kezdetét jelzi a dél-koreai gyártónál.