Lassabb, de élvezetesebb: 7 fokozatú kéziváltót kapott a Porsche 911
Mostantól akár remek kézikapcsolású váltóval is rendelhető a tavaly év végén debütált aktuális 911-es.
Mostantól akár remek kézikapcsolású váltóval is rendelhető a tavaly év végén debütált aktuális 911-es.
Az orosz gyártó új automata egysége az eddigieknél nagyobb komforttal és alacsonyabb fogyasztással kecsegtet.
Az új erőforrás 40 lóerővel nagyobb teljesítményű az eddigi legerősebb gázolajos egységnél.
Kis méret, alacsony tömeg, pörgős motor - ez volt a legkisebb GSi titka, és ezen a vonalon indul el a most kijött új Corsa variáns is.
Az Xray Cross fejlettebb infotainment rendszert és új váltót kapott, de messze elkerül minket.
A Nordschleifén a maga kategóriájában rekorder cseh SUV-ban találtak még néhány tucatnyi extra lóerőt.
Megérkezett a valaha készült leghatékonyabb Opel Astra, ami apró benzines és dízelmotorokkal kapható.
Bár nem divatterepjáró, a Raptor abszolút kimaxolja a menőségfaktort. A kőkemény igénybevételre méretezett pickup Marokkóban bizonyította, hogy mély homokban, sziklás terepen és aszfalton is képes helytállni.
Az SL500-at lényegében egyáltalán nem használták az illegalitás mezején töltött közel három évtizedben.
Ennek a vadonatúj amerikai pickupnak a fejlesztésekor vélhetően nem a gyalogosbiztonság fokozása volt az elsődleges szempont.
Bár alapvetően haszonjármű, egyre többen divatterepjáró helyett vásárolják a remek kiállású Rangert, amely egyáltalán nem jön zavarba, ha kemény terepre hajtanak vele. Ezt onnan tudjuk ilyen biztosan, mert próbának vetettük alá.
A Los Angelesben található Petersen autómúzeum egyik féltett kincsét nem véletlenül tárolják a sötét pincében. Meglestük, de sajnos nem fotózhattuk le.
Nyitható tetejű és kupé változatban is kipróbáltuk az Audi legkeményebb sportkocsiját. Azt az autót, amelynek még akkor is 5 hengere működik, ha a környezettudatosság jegyében minden második éppen pihen.
Kívülről csak minimálisan változott a már jó ideje legnépszerűbb hazai új autó, de a lemezek alatt bőven akadnak új fejlesztések. Esztergom környékén fogtuk vallatóra az immár dízel nélküli új Vitarát.
Ez a gigantikus divatterepjáró közel 2,3 tonnát nyom a mérlegen, de ehhez passzolóan erős motor került bele.
A Passat és az Insignia egyik legfőbb riválisának hamarosan felvarrják a ráncait, érkezőben az új Mondeo.