A Maseratit is felültetik a villanyvonatra
Nincs mit tenni, ez a jövő, csak a stílus maradjon ilyen, mint a képeken is.
Nincs mit tenni, ez a jövő, csak a stílus maradjon ilyen, mint a képeken is.
Valami nagyon furcsa történik az autógyártásban Magyarországon és világszerte is. Sorra érkeznek a hírek arról, hogy válságot várnak az iparág szereplői, eközben a környékünkön új gyárak nyílnak, és az újonnan forgalomba állt autók száma is nő. Mi történik?
Évi 12 ezer elektromos autó gyártására alkalmas üzemet építene Magyarországon a Fox Automotive.
A következő tíz évben hat üzemét tervezi bezárni a német konszern.
Az amerikai kormány megvonja az államtól a szövetségi engedélyt arra, hogy önállóan határozza meg a kipufogógáz-kibocsátási szabályokat.
Az ok egyszerű, hamarosan életbe lépnek azok a maiaknál sokkal szigorúbb károsanyag-kibocsátási normák, amelyeknek a jelenlegi autók már nem felelnek meg.
A kupésra faragott divatterepjáró alapváltozatát egy 150 lóerős benzinmotor hajtja.
A sorozatgyártásra kész változatra még várnunk kell, addig is azonban itt egy kedvcsináló videó az iNEXT-ről.
Az igen limitált példányszámban gyártott mikroautó egyik példánya most közel 20 millió forint ellenében cserélt gazdát.
Az EQ Power kivitelű kompakt egyterű kevesebb mint 7 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A hazánkban minden további nélkül zöld rendszámozható újdonság e-hatótávja megközelíti a 70 kilométert.
A Vesták és a Nivák mellé hamarosan teljesen hangtalan elektromos autók gördülnek majd be a szalonokba.
A jelek szerint csak minimálisan megsérült autót villámgyorsan letakarták még a forgalom közepén.
Ha a 007-es ügynök családot alapított volna, jól jöhetett volna neki egy ilyen relatíve praktikus Aston Martin.
A felfelé nyíló ajtajú sportkocsi mozgatásáról egy benzin-, illetve két villanymotor gondoskodik.
Az új Supercharger akció az amerikai gyártó két nagyobb és drágább villanyautójára vonatkozik.
Elindul az úgynevezett E-transzformáció projekt, amelynek keretében új műhely és irodaépület is épül. A fejlesztés összesen 41 milliárd forint, amihez a magyar állam 6,4 milliárd forint vissza nem térítendő támogatást ad.
A Magyarországon gyártott típusba bekerült a nemrégiben debütált szupererős 2 literes 4 hengeres csúcsmotor.