A Maseratit is felültetik a villanyvonatra

Nincs mit tenni, ez a jövő, csak a stílus maradjon ilyen, mint a képeken is.

  • hvg.hu hvg.hu
A Maseratit is felültetik a villanyvonatra

A modenai vállalat előadta terveit a jövőre vonatkozóan, amelyben azt fejtik ki, hogy az olasz luxusautómárka is komoly villamosítási programot hajt végre.

A Maserati anyacége a Fiat-Chrysler nemrég jelentett be egy 5,5 milliárd dolláros fejlesztési csomagot, amelynek részekén Modenában, Cassinóban és Torinóban állítják át  elektromos hajtású autókra a termelést.

Minden modelljükből lesz a jövőben alternatív hajtású változat vagy hibrid rendszerrel, vagy teljesen elektromos formában.

Az első teljesen új platformos Maserati egy igazi vérbeli sportkocsi lehet, amelyet már 2014-óta promóznak Alfieri néven. A modell a cég modenai gyárában készülhet hamarosan. Ezt követheti egy nagy SUV, melynek gyártásához a 800 millió dolláros fejlesztést hajtanak végre a cassinói gyárukban. Itt készül egyébként jelenleg az Alfa Romeo Stelvio szabadidő-autó is.

Harmadikként pedig egy igazán klasszikus Grand Turismoról szólnak a hírek, amely a torinói részleg terméke lesz és várható érkezése a modellnek 2021, míg a GrandCabrio változaté 2022.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.