Oroszországból jönnek majd a jövőben a klasszikus E-osztályú Mercedesek
Vlagyimir Putyin természetesen személyesen is részt vett az új gyár avatásán.
Vlagyimir Putyin természetesen személyesen is részt vett az új gyár avatásán.
A német gyártó több évtizes múltra visszatekintő modelljének jubileumi példánya egy plugin hibrid hajtásláncú kivitel.
A világ most egyértelműen a SUV-okról szól, és ennek a trendnek lett az áldozata a C-Max, amely már csak néhány hónapig kapható.
A bizonytalan Brexit olyan hatásmechanizmusokkal járhat, amit vélhetően nem tud átvészelni az egyébként is gondokkal küzdő brit autógyártás.
A korábbi pletykákkal ellentétben életben marad a Smart márka, de nagyon más lesz, mint eddig volt.
Az amerikai elnök a héten is rászólt a cégre, hogy jó lenne, ha nem vinnék külföldre a termelést.
Ekkora árkot még biztosan nem ásott Garancsi István cége.
A Tesla alapítóinak eszük ágában sem volt az autógyártásban nagy tapasztalatokkal bíró cégekhez fordulni tanácsért. Szilícium-völgybeli példákra alapozva azt tették, amit egy startup: felvettek néhány fiatal mérnököt, és menet közben találták ki, mit akarnak.
A dorogi öntödében alumínium autóalkatrészeket fognak gyártani, ez lesz a legnagyobb ilyen üzletág a csoporton belül, és az egyik legmodernebb Európában.
Megfontolja, hogy elvigye a Mini gyártását az Egyesült Királyságból, ha az ország megállapodás nélkül lép ki az Európai Unióból – közölte a BMW a Sky News brit hírtelevízióval. Közben a Toyota is jelezte, hogy ha a kilépésnek negatív hatásai lesznek a működésükre, akkor veszélybe kerül a Derby melletti gyáruk működése.
Termeléscsökkentés és elbocsátások jöhetnek a nagy autógyáraknál.
Az egyik legnagyobb mexikói kartell igen kreatív módon oldotta meg az országból kifele irányuló drogtranszportot.
Szeptemberben kész lett az egymilliomodik kecskeméti autó is.
A tervek szerint 2025-re már az eladott Porschék fele hibrid vagy teljesen elektromos lesz.
Ma már olyan cégek kínálatában is fellelhetők a SUV-ok, melyekről sokáig nem gondoltuk volna, hogy elmennek ebbe az irányba. Akad azonban a trendekkel nem igazán foglalkozó gyártó.
Szlovákia és Magyarország az elsők között szenvedné meg az amerikai autóipari védővámok bevezetését - írja a Bloomberg.
Igaznak bizonyultak a hétfői sajtóértesülések: a japán autóóriás három éven belül beszünteti a termelést swindoni üzemében.
Brit sajtóértesülések szerint három éven belül beszünteti a termelést ottani üzemében a Honda. Az elmúlt hetekben ez a harmadik nagy autógyártó cég, amelyik a Brexitre hivatkozva jelenti be a gyártás leépítését a szigetországban.
Alacsonyabb a magyar autógyárak dolgozóinak termelékenysége, mint sok más ország járműipari munkásaié, de a fizetésük is rosszabb szinte mindenki más bérénél.
A gyártó tisztában van azzal, hogy nincs mindenkinek több millió eurója egy új sportkocsira. Így a legújabb modell "csak" 1 millió euróba fog kerülni.