#autóteszt

Volvo V60 R-Design-teszt: ezt nem fogják cégautónak nézni
 

Volvo V60 R-Design-teszt: ezt nem fogják cégautónak nézni

Látványos optikai csomaggal és 306 lóerős benzinmotorral a svédek középkategóriás kombija megpróbálja ötvözni a családi autók praktikumát a sportautók menetdinamikájával, mindezt fronthajtással és nyolcfokozatú automataváltóval kombinálva. Vajon az ígéretes részletek végül összeállnak egy tökéletes egésszé?


Mazda2-teszt: kicsi, aki nagyon igyekszik
 

Mazda2-teszt: kicsi, aki nagyon igyekszik

A japánok legkisebb modellje csúcsfelszereltséggel és a legerősebb benzines motorral igazi pörgős városi vagány, amely formai és műszaki téren is tartogat csemegéket, emellett pedig büszkén képviseli mindazokat az értékeket, amiért a japán autókat szeretni lehet.







Volvo XC90 bemutató: a büszke svéd
 

Volvo XC90 bemutató: a büszke svéd

A prémiumvilágban szokatlanul hosszú, 14 év gyártás után érkezett meg a svéd márka legfontosabb termékének utódmodellje. A szerepe szinte felbecsülhetetlen a Volvo szempontjából, kijelöli az irányt, amelyen a márka tovább halad.

Heimer György Heimer György

Így hódít a Toyota - Kipróbáltuk az új Aurist
 

Így hódít a Toyota - Kipróbáltuk az új Aurist

Lehet, hogy nem a legizgalmasabb kocsikat csinálja a Toyota, de ahogy a világot saját elképzelései szerint terelgeti, az elismerésre méltó. Ilyen például a pár éve indított offenzívája, amellyel az alsó-középkategóriát is megszállja hibridjével. És néha még meggyőzni is hagyja magát az óriás, például mostantól benzies turbómotort is kínál. Kipróbáltuk a frissített Toyota Aurist.




Suzuki Vitara-teszt: erre vártunk rég?
 

Suzuki Vitara-teszt: erre vártunk rég?

Úgy tűnik, nem kellett sok a hazai vásárlóknak: egy jól sikerült formaterv, vállalható árak és a megfelelő pillanat. A terepjáróból terepes hobbiautóvá szelídült Suzuki Vitarára rámozdultak a vevők. Jogosan? Teszteltük az esztergomiak újdonságát.


Porsche-tréning - ne csak bután tipord a gázpedált!
 

Porsche-tréning - ne csak bután tipord a gázpedált!

Ha valakinek már olyan szerencséje van, hogy megengedhet magának egy Porschét, ha akarja vezetési tudását is felhozhatja "hivatásos" szintre is. Erre találták ki a német gyártónál a "bentlakásos" sajátmárkás vezetéstechnikai iskolákat. Az egyik ilyen, a török fővárosban, az Istanbul Parkban, az ex-Forma-1-es pályán működik. Itt kaptunk mi is kétfelvonásos képzést, amelynek most megvolt a második fejezete.


Kia Sorento-teszt: pihe-puha nagyvas
 

Kia Sorento-teszt: pihe-puha nagyvas

A dél koreai Kia autógyárat – Hyundai testvérvállalatával együtt – mostanában a világ leggyorsabban fejlődő cégei között szokták emlegetni. Modelljeivel rendre előzgeti élvonalbeli versenytársait is, és ennek egyik legújabb példáját a Sorento nemrég megjelent harmadik nemzedéke szolgáltatja.

Heimer György Heimer György

Hyundai i20-teszt: nagyon nem kisautó
 

Hyundai i20-teszt: nagyon nem kisautó

Nem volt szerelem első látásra, de egy hét után alig akartam visszaadni. A Hyundai i20 végre izgalmasabb az eddig megszokott autóiknál, ráadásul sokkal tágasabb, mint a kategóriájában lévő autók, otthonos és csendes.

N. A. N. A.


Mazda CX-3-teszt: kipottyant még egy aranytojás?
 

Mazda CX-3-teszt: kipottyant még egy aranytojás?

Az elegáns vonalú és népszerű mai Mazdák lendületét kihasználva a hirosimai gyártó a legsűrűbb mezőnyben is helyet követel magának. És nem is kérdés, helyet fog-e ott találni. A nagyobb testvérrel, a CX-5-tel felfelé elindult japán márka úgy tűnik, mostanság nem tud hibázni.




 

"Van benne anyag" - teszten a Mercedes-Benz nagyvasa

Nagy, de nem a legnagyobb a Mercedes kínálatában az ML-terepjáró, mégis tökéletes kifejezőeszköze a jómódnak. Valamennyire az ízlésnek is, mert sokféleképpen fel lehet díszíteni, a tesztautónknak sok króm jutott.

Dombóvári Mihály Dombóvári Mihály