#autóteszt

Lehet ezt ízlésesen csinálni! – Mercedes-Benz GLC-teszt
 

Lehet ezt ízlésesen csinálni! – Mercedes-Benz GLC-teszt

Minden piaci rést igyekszik lefedni a Mercedes, a szabadidő-autók piacán pedig végképp nem lehet lazsálni manapság. Ezért jöttek ki tavaly a BMW X6 konkurensének szánt, ám kifinomultan ízlésesnek korántsem mondható GLE Coupéval, ahol meg úgy érezték, nem elég friss a termékük, ott teljesen megújultak. Erre példa a középméretű szabadidő-autójuk, a GLK leváltása, ami mostantól GLC néven fut.



Beülhettünk a jövőre megjelenő, új E-osztályú Mercedesbe
 

Beülhettünk a jövőre megjelenő, új E-osztályú Mercedesbe

A januári világpremier előtt egy hónappal már most beülhettünk az új E-osztályba, hogy megismerkedjünk az utastér világújdonságnak számító részleteivel, valamint minimális betekintést kapjuk a tervezés kulisszatitkaiba. Bónuszként pedig még az is kiderült, hogyan kapcsolódik a Tejútrendszer az E-osztály hátsó lámpájához.



Peugeot 308 GT-teszt: ha apa beindul
 

Peugeot 308 GT-teszt: ha apa beindul

Az év kifejezése állítólag az "aputest", ami elvileg arra vonatkozik, hogy ötszázalék testzsír és 40 felett is lehet sportos valaki. Ennek elég találó analógiája a Peugeot 308 GT. Egy 205 lóerős, nem túlgyúrt kompakt, amelynek viszont egyáltalán nem kell szégyenkeznie, ha valakivel ki kell állni meccselni.




Honda Civic Type R-teszt: szoknyás szárnyas szörnyeteg
 

Honda Civic Type R-teszt: szoknyás szárnyas szörnyeteg

Sokévnyi várakozás után megérkezett a Honda legújabb sportkompaktja, amely a korábbi generációkkal ellentétben már turbófeltöltő segítségével termeli a lóerőket, méghozzá nem is keveset, hiszen a kétliteres benzinmotorból 310 paripát csaltak elő a japán mérnökök. Vajon a nyers erő mellé társul-e olyan technikai tudás, amely segít megelőzni a konkurenciát?




Mindig a legkisebb fiú a hős? - Teszteltük az Infiniti Q30-at
 

Mindig a legkisebb fiú a hős? - Teszteltük az Infiniti Q30-at

Az Infiniti ezúttal olyan területre lép, ahová eddig nem tette be a lábát. A nagy szabadidő-autóiról és limuzinjairól ismert prémiummárka az előbbieknél nagyobb eladási volumennel kecsegtető kompaktok közé dobja be magát, természetesen azoknak is a prémium szegmensébe.

B.G. B.G.

Opel Corsa-teszt: fürgeség, parányi motorral
 

Opel Corsa-teszt: fürgeség, parányi motorral

Sok jóféle kisautó kapható, közülük hagyományszámba menően az Opel Corsa a legnépszerűbbek egyike. Ám az új Corsa, az ugyancsak új fejlesztésű egyliteres turbómotorral nem egy szokásos darab. Fürgeségét különösen a pesti zsúfoltságban díjaztuk.

Heimer György Heimer György

Fiat 500X-teszt: sárosan is csinosan
 

Fiat 500X-teszt: sárosan is csinosan

Gondolta volna bárki, hogy az itáliai utcácskák savanyúcukor-formájú miniautója a Cinquecento egyszer emelt hasmagasságú, összkerékhajtású, kilencfokozatú automataváltós kivitelben fog tetszelegni? Itt a Fiat 500X a crossover, amiben azért még így is erős az Amore-faktor.


Mini John Cooper Works-teszt: csak dobálnád bele a zsetont, mint a dodzsembe
 

Mini John Cooper Works-teszt: csak dobálnád bele a zsetont, mint a dodzsembe

Az új Mini már alapmotorral is a legélvezetesebb városi kisautók közé tartozik, a 231 lóerős John Cooper Works csúcsváltozat viszont igazi zsebrakéta, ami automataváltóval szerelve percek alatt raliversenyzőt farag mindenkiből. Az élménynek viszont jelentős felára van, ami felveti a kérdést: vajon megér plusz másfél millió forintot a szintén virgonc Cooper S-hez képest?




Benzin nélkül, hatvannal: villanyrollerrel száguldunk a városban
 

Benzin nélkül, hatvannal: villanyrollerrel száguldunk a városban

Gyermekkorunk egyik kedvenc játékszere a roller, komolyabb kiszerelésben, elektromosan hajtva, sokkal többre hivatott. Praktikus városi közlekedési eszköznek is kiváló. Kicselezi a BKV-t, a dugót, akár munkába járni is remek – feltéve, ha a kiszemelt célállomások az akkumulátorok kapacitásán belül vannak. Teszteltünk egy ilyet.

Heimer György Heimer György

Menetpróbán a Porsche modellpaletta: bárcsak minden hét így indulna
 

Menetpróbán a Porsche modellpaletta: bárcsak minden hét így indulna

A hazai importőr jóvoltából élménydús ízelítőt kaphattunk a stuttgartiak aktuális modellpalettájából, melynek köszönhetően azóta is fülünkben cseng a boxermotor érces hangja és a V8-as blokk orgánuma. Emellett arra is fény derült, hogy milyen érzés átélni a 3 másodperces nulla-százas gyorsulást, valamint tényleg hozható-e a 4 liter alatti átlagfogyasztás egy kéttonnás luxusterepjáróval.



Audi A4-menetpróba: mindene vadonatúj, még ha leplezi is
 

Audi A4-menetpróba: mindene vadonatúj, még ha leplezi is

Saját kategóriája legidősebb prémium modellje volt a most kifutó Audi A4-es. Mifelénk mindig is keresi a szemével ezt a modellt az ember, mert nagyjából ez volna a beérkezett polgár autója, ide kéne eljutni. Ebben most sincs hiba, a színvonal maradt, nagyobb is lett, könnyebb is, csendesebb is és még több fedélzeti elektronika szolgálja ki a közönségét. Csak egy kicsit nehéz lesz kiszúrni melyik is az új A4.