Mire jó egy felfújt kompakt? – BMW vs. Mercedes vs. VW Sportsvan
Egyre szűkül a prémium- és a tömeggyártmányok közti távolság. Példák erre a BMW, a Mercedes-Benz és a Volkswagen egyterű kompaktjai – égbe szökő áraikkal együtt.
Egyre szűkül a prémium- és a tömeggyártmányok közti távolság. Példák erre a BMW, a Mercedes-Benz és a Volkswagen egyterű kompaktjai – égbe szökő áraikkal együtt.
A bajorok második generációs terepkupéja ott fejlődött a legtöbbet, ahol az elődjét kritika érhette, így szinte minden tekintetben letaglózó autó született, amely továbbra is előtérbe helyezi a stílust a praktikummal szemben. A 258 lóerős turbódízel alapmotorral, nyolcfokozatú automataváltóval és állandó összkerékhajtással teszteltük.
Mint a műalkotások, úgy készülnek a kézimunkával összeszerelt Rolls-Royce modellek a dél-angliai Goodwoodban. A helyszínen vehettük szemügyre: mitől szuperluxus a kékvérű brit márka?
Egzotikus barna vagy dögös vörös, gurgulázó dízel, vagy harsány benzines? Melyik ujjába harapjon, akit ehhez hasonló nehéz kihívás elé állít az élet. MINI Cooper S vagy Cooper SD? Alig pár hét eltéréssel fordult meg nálunk a két betyár, adta magát az összehasonlítás.
Alig pár napja, hogy a Volkswagen Passat mondhatni fölényes magbiztossággal elnyerte az Év Autója címet az idei évre. Éppen most teszteltük.
A dél-koreai gyártó nagy szabadidő autója a nem hivalkodó megjelenésével és egységes minőségével találhatja meg a vevőkörét.
Kemény volnalakkal, klasszikus arányokkal, továbbra is hatalmas belső térrel és modern technológiával érkezett meg a Skoda zászlóshajója a Superb. A csehek Passatja még a német testvér sarkára is ráléphet?
Nem kérdés, hogy takarékos, nem kérdés, hogy környezetbarát a földgázos autózás. Az sem kérdés sajnos, hogy itthon mégsem támogatják. Mi, azért kipróbáltuk a Volkswagen egyik legtakarékosabb autóját az eco up!-ot.
Egy sportos kombi lehet-e alternatívája a manapság mindenen átgázoló drága crossovereknek? Ilyen összeállításban, mint amit a Mercedes prezentált az új C-osztály puttonyosából, mindenképpen.
Az idő és a számok már bőven megválaszolták a kérdést, hogy van-e jogosultsága egy ilyen autónak. Szebb a második generáció sem lett, maradt ugyan olyan erős állásfoglalása a nem éppen szerénykedős autózásnak.
A smart (igen, így: csupa kisbetűvel) olyan, mint a direkt idétlenül öltöző juppi, aki a zakójához narancssárga cipőt húz. Csak annyi változik, hogy az idő múlásával egyre drágább boltból válogat. A smartnál is ez van, a bohócruhát egyre komolyabb technikából rakják össze.
Régóta várt újdonság a magyar autópiacon a Fabia harmadik generációja. A kisautók egyik kategóriakedvence elsőre úgy tűnik, tartja a lépést a Skodák általános presztízsnövekedésével.
Drága, kellően erős, de tiszta és takarékos prémium kisautó a DS3. Bizony az a fajta szereplő, amelyből jó lenne sokat látni az utcákon, mégis nagyon keveset fogunk.
Különösebb hírverés nélkül minap nálunk is bemutatkozott az Audi konnektoros (plug-in) típusa, az A3 e-tron.
Egy sokat látott magyar importőr kínai autókat zúdítana a nyakunkba – Bulgáriából. A hírből sem ismert Great Wall két modellel már itt is van. Ritka alkalom, hogy egy kívülálló egy új autómárka piacra lépését dokumentálhatja. Elsőre sem tűnik hétköznapi kalandnak. És nem is volt az.
A Citroen Cactus szembe megy az autódivat üdvözítőnek tartott mai trendjeivel, legfőképpen dizájnjával. A sokféle formabontó elem azonban nem valamilyen öncélú játék, hanem funkcionális tartalmat hordoz – még akkor is, ha néhány esetben mindez a kényelem rovására megy.
Bizony igazolódni látszik az alaptétel, miszerint egy széria faceliftje az igazán jó vétel. Mire megjön a frissítés tökéletesen összeérik a termék. A dizájn lehet, már nem olyan friss, de ha ügyesen nyúlnak hozzá, újabb lökést kap és a fejőstehén státuszból nem kerül át a marketinges prezentációk rettegett „döglött kutya” slide-jára. Na ez, az Audi A6-tal nem fordulhat elő.
Ákosunk ügyes fotóriporter, annyira, hogy még díjakat is nyer. Igazán megérdemelte, hogy finom cukorkát ízlelgessen egy héten át. Egy kikötés volt, írja meg milyen. Rendhagyó „teszt” következik.
"Yee-haw", kiálthana fel az amerikai közönség is, ha ez a dzsip náluk készülne. De nem, ez egy olyan Jeep, amit Európából kapnak majd ők is. A márka legújabb, divatos, amerikai küllemű, de nagyon nem amerikaias viselkedésű kisterepjáróját hozta el magyarországi bemutatóra.
A városbéli kisasszonyok nagy kedvence volt mindig is a Yaris, kiválóan eltalálták az első két generáció formáját. Mivel a harmadik generáció egyáltalán nem gömbölyded, talán nem is volt olyan megnyerő elsőre. Ezért most elég bátran hozzányúltak, kívül-belül.