Kipróbáltuk a legerősebb kecskeméti Mercedest
A 360 lóerős CLA 45 AMG mellett szinte a teljes AMG modellpalettát vezethettük a Mercedes-Benz Star Experience roadshow hazai állomásán.
A 360 lóerős CLA 45 AMG mellett szinte a teljes AMG modellpalettát vezethettük a Mercedes-Benz Star Experience roadshow hazai állomásán.
Kompakt terepes városi életstílus-autó. Itt tartunk. Lehet-e még egyáltalán értelmesen definiálni milyen egy mai autó? A csillagosok mindensesetre csináltak egy kocsit, ami után megfordulsz az utcán.
A Peugeot RCZ egy olyan szupermodellhez hasonlítható, aki három, rivaldafényben eltöltött év után elrohant egy plasztikai sebészhez, hogy tüntesse el az első ráncokat a szeme alól. Szerencsére az alakja és a dinamizmusa semmit sem kopott az évek alatt.
A franciák kompakt modellje megérdemelten zsebelte be az idei Év autója címet, azonban mindig akadnak kételkedők. A kombi változat elegáns megjelenéssel, kibővült helykínálattal és a kategória egyik legnagyobb csomagterével győzne meg. Benzines- és dízelmotorral is vezettük.
Ahogyan azt egy rendes német autó modellfrissítésénél várni lehet, szemmel alig látható, viszont alaposan megújult technikával álltak elő a wolfsburgiak. Egy kiscsapat új dízel és benzines motor érkezett, amelyek erősebbek, kevesebbet esznek és környezet-kímélőbbek.
Újdonságnak már nem nevezhető az új SX4 S-Cross, a bemutatóján már próbáltuk is. Most egy kicsit elmélyülni is volt idő a részletekben.
A Mercedes hatalmat akart. Nem azt, amely kifelé hat, hanem a másikat, azt amely befelé. Magára az autó használójára, amitől a vezető arra gondol, hogy jó a Mercedesben ülni. Amely gondolat igaz a legújabb, most piacra dobott C-osztályú autóban is.
Hétköznapi használhatóság és vezetési élmény kéz a kézben jár az ötajtós Swift Sporttal, amely 136 lóerővel is képes magát belopnia egy autóbolond szívébe. A tesztelt ötajtós kivitelben pedig már bujkálni sem kell a hátsó sorban.
Stílszerűen, a pesti Bazilika melletti Mini bárban, a héten nálunk is bemutatkozott az új Mini. Mindez egyúttal azt jelenti, hogy a német-brit kisautó harmadik nemzedéke már itthon is kapható – prémiumkiviteléhez mérten, borsos, 5,6 millió forint induló áron.
Úrvezetőként elég nehéz szavakban visszaadni a KTM X-Bow menetélményét. Ez a motorkerékpár és az autó keresztezéséből született fura szerzet leginkább egy Formula istállóból kiszabadult versenyautóra emlékeztet.
Tud valaki egy olyan miniautót, amely állandó összkerék-hajtású, adaptív futóműve van, hátul független felfüggesztéssel, 231 lóerős és rikítóan menő színekben gyártják? Mostantól van valós pozitív megoldása a feladványnak, ugyanis itt az Audi S1.
Pont ezért, az audisok szerveztek egy workshopot az ingolstadti központba, ahol bemutatták a legfontosabbakat. Lesz, ami megszokást igényel majd.
Huszonkét országot képviselő újságírókból álló zsűri a Peugeot 308-nak ítélte a „Car of the Year 2014” címet. Mi tagadás, a francia autóiparnak szüksége volt egy ilyen elismerésre.
A Golf GTI legendája harminchét éve, hogy úgy élményautó, hogy közben megbízható, praktikus, technológiailag fejlett és négy embernek is kényelmes. A vagányság még mindig megvan, csak már nem olyan faragatlanul.
Nem a leglelkesítőbb autóipari termék a kisbusz kategória, a német prémium márka viszont átdolgozta a koncepciót. Családi nagyautóként és stílusos, praktikus cégautóként pozícionálják mostantól sajátjukat.
Méretben sem olyan kicsi az Audi A3 Limousine, mint amire elsőre gondolnánk. És a kicsinyített limuzint presztízsveszteség sem érte, sőt bevezetésével erősödött az Audi márka elfogadottsága és népszerűsége a magyar piacon.
A villanegyedek stílusos élményautójával ajándékozta meg a vastag pénztárcájuakat a Volvo. Sokat kér, de sokat is ad.
A Nissan hét éves fejőstehenének, a QQ-nak is becézett városi terepesnek lejárt az ideje. Hogyan lehet hozzányúlni egy olyan modellhez, amelynek még hét évvel a bemutatkozása után sem esnek az eladásai? Bátran. A Nissan meglépte, amit kellet.
Még kicsit megráncosodni sem volt ideje az alig három éve megjelent sorozatnak, máris új arcot kapott a V60-as család. A középkategóriás kombik közt mára rég nem csak a praktikum számít, egy ilyen autó is legyen izgalmas. A Volvo V60 D5 AWD Polestar pont ilyen.
Már az Opelnek is van terepjáró kombija, a Country Tourer az alaposan frissített Insignián alapul. Csekély hasmagassága ellenére terepen is jól vizsgázott, aszfalton pedig kényelmesebb, mint a korábbi Insigniák.