Suzuki Swift 1.2 GS teszt: kicsit másképp ugyanaz
Félidős ránckezelésen van túl az esztergomi Swift, ami a kisautók közt, továbbra is az egyik legjobb vásár.
Félidős ránckezelésen van túl az esztergomi Swift, ami a kisautók közt, továbbra is az egyik legjobb vásár.
Megújult az első Kecskeméten gyártott csillagos modell. Nem nagyon – legalábbis abban, ami kívülről is látható –, ám mégis érzékelhetően.
Jelzésértékű lépésnek számított az egész iparág számára, amikor a BMW csatlakozott az elektromos autót gyártó márkák sorához, s tavaly be is mutatta első modelljét. Az almárka most megérkezett hozzánk is: november elsejétől kapható tesztünk szereplője, a városi ingázóként propagált i3-as kisautó.
A középkategória már eddig is a zsebükben volt, ezért az új Passattal a prémium szegmens felé kacsingatnak a wolfsburgiak. Hogy a milliós extrákhoz szokott vásárlók érdeklődését felkelti-e az újdonság, az majd idővel kiderül, a klasszikus célközönségének viszont valószínűleg ez lesz az eddigi legjobb autója.
Szó szerint letisztult középkonzolt, új motort és érintőképernyőt kapott modellciklusának félidején túl az Insignia.
Ahogy az egész európai autópiacon, úgy a magyaron is jobban áll mostanság a Peugeot. Modell- és motorpalettát tekintve is sorban jönnek az újdonságok, az elmúlt két évben közel tucatnyi modellel vagy modellváltozattal rukkoltak ki a franciák. Most a menedzserautójuk, az 508-as frissített változata érkezett.
Egy új Lexus élezi tovább a gyorsan növekvő szabadidős járművek versenyét. Környezetbarát, hibrid technikája jövőbemutató, visszafogott menettulajdonságai pedig sokban eltérnek vetélytársaiétól.
Ez az a típusú Mercedes, ami megérteti, miért is voltak apáink a márka feltétlen rajongói, és hogy ezt az örökséget, hogyan is kellene tovább vinni.
A haszonjárművekből feltupírozott luxusjárgányok ötlete nem teljesen új. A Mercedes fejlesztői azonban újítottak, sőt még egy új osztályt is kreáltak hozzá.
Mert nincs is belőle. Ez az új Twingo legalább kilépett az autógyárak mai komfortzónájából.
Legyen szexi, legyen forradalmi, de közben óvja ismert ertékeit. A harmadik nemzedéknél jár az Audi sportkupéja, a TT, amely egyre méltóbb nevéhez. Spanyolország szerpentinjein próbálhattuk ki az újdonságot.
A BMW égisze alatt készülő harmadik generációs Mini széltében és hosszában is nagyobb lett, valamint az utastér ergonómiája és minőségérzete is javult, de az igazán nagy kérdés az, hogy vajon a messze földön híres vezetési élmény megmaradt-e. A válasz egyértelmű igen, de vétek lenne ilyen szűkszavúan elintézni a dolgot, mivel az új Cooper S, olyat tud, amit manapság csak nagyon kevés típus: nem csak az utasait mosolyogtatja meg, hanem mindenki mást is körülötte.
Mik a kisautó megszokott negatív ismérvei? Rázós, gyenge, szűkös, zajos és komfortmentes? Na, pont ezeken a klasszikus gyalázási pontokon javítottak óriásit a Toyota mérnökök a Yaris most aktuális ráncfelvarrása során. És az ára is normális.
A BMW már modellnemzedékekre visszamenően gyárt nyitható tetejű négykerekűeket. E gyártókultúra egyik legújabb darabja, a 4-es Cabrio sorozat is, amely alighanem a legjobbak közül való.
A japán márkánál éppen a kompakt ötajtós, családi autó hiányzott az elmúlt években a palettáról. Most visszatérnek a kategóriába egy tágas, csöndes és komfortos autóval. Ez a Nissan Pulsar.
Nem biztos, hogy hosszú fejezet lesz a VW történetében az e-up!, de bejegyzésként mindenképpen megjelenik majd, mint a német konszern első, teljesen elektromos szériagyártású autója. Most itthon is kipróbáltuk pár órára.
4,190 millió forintba kerül a Citroen Cactus 1,2 literes, 82 lóerős alaptípusa – jelentette be a francia autógyár hazai importőre a dizájnötletektől sziporkázó modell itthoni értékesítési startja alkalmából rendezett sajtóbemutatón.
A Polo eddig is a kategóriája egyik legjobb ajánlatának számított, a ráncfelvarrás után azonban még magasabbra tette a lécet. Euro 6-os benzinmotorral, valamint hétfokozatú DSG-váltóval teszteltük.
Hogyan lehet egy alsó középkategóriájú kompaktból tízmilliónál is drágább prémium? Hát úgy, ahogy a VW tette ezt a most futó Golf-sorozat legújabb tagjával, a Sportsvan-nel. A belépő modell valamivel 4,7 millió forint felett startol, de a csúcskivitel, kétliteres dízelmotorral és automata sebességváltóval már helyből 8,34 millió forint, ami további extrákkal – mindenekelőtt a sokféle vezetés-támogató elektronikus kütyükkel – simán felkúszhat tízmillió fölé.
Nem kérdés, az M3 plakett az egyik legjobban tisztelt megkülönböztető jelölés egy autón. Kipróbáltuk az új generációt.