1200 lóerő és 6 kerék: az USA-ban valahol itt kezdődik egy komolyabb autó
A Hennessey ismét bebizonyítja, hogy abszolút nem számít számára a politikai korrektség.
A Hennessey ismét bebizonyítja, hogy abszolút nem számít számára a politikai korrektség.
A szokásos városi szabadidő-autókhoz képest ezzel még tényleg ki is lehet menni a dombok közé.
Politikailag abszolút nem korrekt ez a bőven több mint 5 méter hosszú izmos divatterepjáró.
A hatalmas V8-as benzinmotorra szerelt kompresszor megteszi a hatását.
A 32 colos kerekekkel a Chevrolet Impala egy moldáv utcán keltett megdöbbenést.
A bajorok csúcskategóriás divatterepjáróját alaposan kiszélesítették, és gigantikus kerekeket szereltek rá.
Ez a divatterepjáró úgy gyorsul és olyan komoly a végsebessége, hogy azt akár egy vérbeli sportkocsi is megirigyelheti.
A látványosan kiszélesített, méretes divatterepjáró motorjának teljesítménye meghaladja az 500 lóerőt.
Természetesen egy utcán is bátran használható, rendszámos kocsiról van szó.
A brit szupersportkocsi japánok által finomhangolt egyedi változatát Ukrajnában kapták lencsevégre.
A sebességkorlátozás nélküli német autópályák új királya lehet ez az 5 személyes bajor családi autó.
A méretes csomagterű családi autó szupersportkocsikat megszégyenítő módon gyorsul fel 0-ról 100-ra.
Ebben a maximálisan benzingőzős gyárban csak a kis golfautó elektromos, de még az is Mustang formájú. Megnéztük, hogy hol készülnek Shelby 800-1200 lóerős közúti fenevadjai.
A bajorok legnagyobb szabadidő-autóját egy bolgár tuningcég vette kezelésbe és elsőosztályú átalakítást végeztek az utasterében.
Itt a megoldás azoknak, akik a 650 lóerős alapmodellt egyszerűen túl gyengének találják.
Egy ennyire végletes autó, mint a Lamborghini szabadidőautója, egyébként is határokat feszegeti.
Az 1963-as Hot Rod magazin borítóképeként feltűnt autó sok mindent megváltoztatott a műfajban.
A legfrissebb Audi izomkombit 1010 lóerőre tuningolták.
A kavics formájú Model 3-ból csináltak egy harcias, csupa szpoiler tuningautót.