Számukra készült ez a Mansory által most leleplezett új változat, ami az eredeti tervek szerint a koronavírus miatt törölt idei Genfi Autószalonon mutatkozott volna be "élőben". Íme:

A 4 literes biturbó V8-as benzinmotorra épülő lágyhirbid hajtásláncú RS6 a szakszerű beavatkozást követően már 720 lóerős teljesítményt ad le, ami mellé ráadásul nem kevesebb, mint 1 000 Nm-es csúcsnyomaték társul. Összehasonlításképp, az eddigi legdurvább tuning RS6 700 lóerőt, illetve 880 Nm-t tudott.

Az erősítőkúrának köszönhetően a 0-100-as gyorsulás szintideje 3,6-ról 3,2 másodperce csökkent. Ami egy közel 2,1 tonnás kombitól egyenesen szenzációs, de persze a fogyasztási értékekről egyelőre hallgatnak a németek.

Az 565-1680 literes csomagtartójú Audi RS6 Avant alapáron összkerékhajtású és légrugós adaptív felfüggesztésű, a kerekei pedig 22 colosak. Az előző generációból Kimi Räikkönen is vásárolt magának egy 680 lóerőre felhúzott példányt, ami nemrégiben eladósorba került.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.