szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A bajorok csúcskategóriás divatterepjáróját alaposan kiszélesítették, és gigantikus kerekeket szereltek rá.

A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni a valaha készült legnagyobb BMW-t, az esetünkben 400 lóerős 3 literes dízelmotorral szerelt X7-est. A típus jelenlegi legerősebb változata az itthon minimum 35,5 millió forintba kerülő M50i, melynek motorházteteje alatt egy 530 lóerős 4,4 literes biturbó V8-as erőforrás található.

Akadhatnak azonban esetleg olyanok, akik még az X7 M50i külsejével és menetdinamikájával sem teljesen elégedettek, nekik készült ez az októberben előzetesen bemutatott, mostantól pedig már rendelhető új tuningváltozat:

Lumma

A keresztségben Lumma CLR X7 nevet kapott újdonság a módosított motorvezérlésnek és a sportkipufogónak köszönhetően 680 lóerős lett.

Lumma

Az egyedi spoilerszettel ékesített és 10 centiméterrel kiszélesített X7-es kiviteltől függően 23-24 colos kerekeken gördül, és természetesen néhány centiméteres ültetést is kapott. A 24 colos felnikre elöl 295, hátul 355 milliméter széles sportgumikat szerelnek.

Lumma

A teljes body kit a 23 colos kerékszettel, fényezéssel és szereléssel együtt 16 750 eurótól indul, a motortuning ára egyelőre ismeretlen.

Lumma

 

Lumma
Lumma

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

László Ferenc Autó

Gigantomán spórolóbajnok: teszten a BMW X7 M50d

Sosem létezett még ilyen hatalmas BMW, amire hazánkban minden további nélkül felvehető a 7 üléses autókra járó nagycsaládos kedvezmény. És ami a több tízmillió forintos árcédulája ellenére is korrekt árazású, keveset fogyasztó luxusautónak nevezhető.