A Bakony egyik lankás szakasza az ország legveszélyesebb útja
A 82-es út a látványos útvonala mellett sajnos a baleseti listákon is az élen van.
A 82-es út a látványos útvonala mellett sajnos a baleseti listákon is az élen van.
Két előzést láthatunk a kisfilmen, mindkettő minimum problémás.
Néhány nap leforgása alatt, ugyanannál a lehajtónál vették fel a szabálytalankodó autósokat.
Egyes szervezetek javaslata ellenére Magyarországon továbbra is a zéró tolarencia elve érvényesül, de akadnak olyan európai országok, ahol egy kevés alkohol lehet a sofőrök vérében.
A rendőrség közlekedés biztonsága elleni bűncselekmény gyanújával indított nyomozást.
A veszélyes helyen lévő és jelentős torlódásokat okozó úthibát az illetékesnek tartott felek hosszas egymásra történő mutogatását követően végül kedd késő délutánra megjavították.
A balesetveszélyes helyszínen már javában dolgoznak az útjavító munkások.
Ismét felkerestük a kanyarodó főútvonalon található balesetveszélyes helyszínt, hátha az elmúlt napokban orvosolták a problémát.
Tegnapi ottjártunkkor még száraz volt a csatornafedél környéke, amit ma reggelre már büdös víz vett körbe.
A kanyarban veszélyes kikerülésre kényszerítő úthiba miatt a szeptemberi iskolakezdést követően jelentős dugók alakulhatnak ki.
A buszsofőr Facebook-videóban mutatta be, hogy kell balesetveszélyesen vezetni.
A parányi Chevrolet Spark sok mindenre jó lehet, de komolyabb méretű tárgyak szállítására nem igazán.
Bútorvásárláskor a legtöbben valószínűleg annak drukkolnak, hogy minden beférjen a kocsiba. Pedig arról is gondoskodni kell, hogy rögzítve legyenek a csomagok.
Múlt hét pénteken egy figyelmetlen autós miatt került veszélybe az egyik dolgozójuk.
A sofőr Szlovéniában defektet kapott és nem volt pótkereke. A hiányzó kerék azonban nem akadályozta meg abban, hogy megcélozza Romániát.
Aki betartja a gyalogos-átkelőhelynél előírt sebességet az csak akkor kap pirosat, ha a gyalogosok megnyomják az oszlopra szerelt gombot. Vagy ha esetleg a szemből érkező autós túl gyorsan hajt.
A játszókert 398 millió forintból valósult meg, a beruházást majdnem teljes egészében a kormány finanszírozta.