Az első divatterepjáró pörgeti fel az Aston Martin eladásait
A DBX típusjelzésű SUV-nak köszönhetően nincs panasz a kékvérű brit márka eladásaira.
A DBX típusjelzésű SUV-nak köszönhetően nincs panasz a kékvérű brit márka eladásaira.
A hatalmas teljesítménynek és a teherautónyi nyomatéknak köszönhetően közúti rakétaként lő ki a méretes szedán.
Az újdonság végsebessége messze meghaladja a 300 km/h-t.
Ezzel a gázolajos csúcsmodellel pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
Az olasz sportkocsinak nem csak a motorját piszkálták meg, a külsejét is módosították.
Az újdonság bőven 4 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
Az Artura alig több mint 8 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 200-as tempóra.
A 80-as évek végén készült szupersportkocsival eddig kevesebb, mint 20 ezer kilométert tettek meg.
Kisebb motor, alacsonyabb tömeg, szerényebb fogyasztás. Ezzel kecsegtet a legújabb Bentley, ami még ilyen formában is földöntúli luxusban és nyugalomban repíti gazdáját bőven 300 km/h fölé.
Itt a megoldás azoknak, akik a Cullinan külsejét visszafogottnak találják.
Az olasz gyártó első SUV modellje a befagyott tavon sem volt sokkal lassabb, mint aszfalton.
A könnyűnek éppen nem mondható kupét egy biturbó W12-es erőforrás mozgatja.
Mostantól bárki kipróbálhatja, hogy milyen Bernd Mayländer szolgálati autója.
A praktikus kialakítású családi autó motorja Bugatti Veyron szintű teljesítménnyel rendelkezik.
Megérkezett az első hivatalos fotó az új Continental GT Speedről.
A hatalmas teljesítményű sportkupét csak tapasztalt sofőröknek érdemes kipróbálniuk.
Az elképesztő vezetési élménnyel kecsegtető újdonság közúton és versenyeken sem használható legálisan.
Az 510 lóerős puttonyos bajor hivatalos leleplezésére várhatóan még az idén sor fog kerülni.
A Maybach logóért és a mögöttes technikáért, luxusért igen borsos felárat kell fizetni a normál S-osztályhoz képest.
A Maserati MC20 kereskedelmi forgalmazásának megkezdése előtti utolsó finomhangolását az egyik olasz versenypályán végzik el.