szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A zuffenhauseni gyártó új versenyautója 95 százalékban új fejlesztés az elődjéhez képest.

A Porsche a Goodwood Festival of Speed rendezvényt használta fel arra, hogy fellebbentse a fátylat az új 911 RSR-ről. A 991.2 GT3 RS-re épülő újdonság 95 százalékban megújult a 2013-ban kijött elődhöz képest, egyedül a fényszórók, a fékrendszer, a kuplung, az ülés és néhány futómű-alkatrész változatlan.
Porsche

A középmotoros fenevad mozgatásáról egy 4,2 literes 6 hengeres szívó benzinmotor gondoskodik, mely a legnagyobb lökettérfogatú boxer-egység, amit a német gyártó valaha 911-esbe szerelt. Az erőforrás 515 lóerős teljesítménye egy hatfokozatú szekvenciális versenyváltón keresztül érkezik meg a hátsó kerekekre.

Porsche

Az 1 245 kilogrammos újdonság 3,6 centiméterrel hosszabb lett, a tengelytávja pedig minimálisan, konkrétan 3 milliméterrel csökkent.

Porsche

Az oldalsó kipufogóvéges új Porsche 911 RSR nemrégiben egy 30 órás, 6 000 kilométeres tesztversenyen is részt vett, első éles bevetésére pedig szeptember elején a silverstone-i FIA WEC viadalon lesz.

Porsche

 

Porsche

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!