Távolról vezetnék az utas elé a bérautókat Németországban
Nem kell elmenni a legközelebbi üres autóhoz (amely meglehetősen távol is lehet), hanem automatikusan házhoz jön a bérkocsi.
Nem kell elmenni a legközelebbi üres autóhoz (amely meglehetősen távol is lehet), hanem automatikusan házhoz jön a bérkocsi.
Sokaknak szimpatikus lehet egy olyan megoldás, ahol nem kötődnek egy drága eszközhöz éveken át, hanem percek alatt minden nehézség nélkül kiszállhatnak belőle, ha kell. A kérdés persze mindezt mennyiért.
A cég négy új budapesti Extra Zónát is kialakít.
Ki-ki tegye a szívére a kezét: vajon bejelentené-e a kisebb károkat, amikor a járda mellett leteszi a közös használatú bérautót? A legtöbben nem így viselkednek, így a car-sharing cégek vagy lenyelik a károkat, vagy – igazságtalanul – arra a bérlőre terhelik, akinél kiderül a rongálódás.
Az elektromos gépkocsik eddig is ingyen parkoltak.
A Share Now autómegosztó szolgáltatás magyar flottája egy elérhető árú új városi kisautóval bővült. Kipróbáltuk, hogy milyen a koronavírusos időkben a hófehér Fiat 500-zal közlekedni és parkolni.
Nem tud annyit, mint egy szintén Kínában gyártott Tesla Model 3, de az tízszer annyiba is kerül.
A közautózás lehet a cégautó jövője, már nálunk is elérhető a Share Now for Business szolgáltatás.
A két másik nagy autómegosztó szolgáltató után a MOL Limo is árat csökkentett.
Olcsóbb, mint beülni valahova egy órára.
A Mol autómegosztó szolgáltatásában egyre nagyobb részt jelentenek az elektromos autók.
Miközben Magyarországon még az Ubert is megfojtotta a taxilobbi, Berlinben virágzik a „car-” és „ridesharing”, vagyis a telekocsirendszer. Sőt, egy új szereplő is megjelent a piacon: a berlini tömegközlekedési vállalat 2018 ősze óta „gyűjtőtaxikat” járat a német főváros éjszaka is legforgalmasabb negyedeiben. Berlini tudósítónk tesztelte a járatokat, és összegyűjtötte a legfontosabb információkat azoknak, akik Berlinbe készülnek, és szeretnének spórolni a helyi közlekedésen.
A spanyol gyártó cserélhető aksis újdonsága úgy néz ki, mint egy apró négykerekű űrhajó. Automatikusan felismeri, hogy ki vezeti, magától is tud közlekedni, és az ígéretek szerint igen olcsó lesz vele gurulni.
A pár kilométeres közlekedési dilemmára, "a gyalog hosszú, bringával izzasztó, BKV-zni felesleges, vagy menjek autóval” kérdéskörre az egyik legszimpatikusabb válasz manapság városban az elektromos rollereké. Hamarosan nálunk is megjelenhet az e-roller-megosztás globális szereplője, a Lime.
Az elektromos autózás és a kocsimegosztás sem mai találmány.
A legtöbb autógyártó még idejében lépni akar a mobilitási szolgáltatás irányába.
A Mol sem akart kimaradni a Budapesten is robbanásszerűen bővülő autómegosztó üzletből, és egyből a legnagyobb szereplőként indított. Az üzlet fejlődik, de a nagy előrelépés lenne, ha a cégek is igénybe vehetnék.
Jön a nyár, kicsit meleg lehet a Mol Limók kétharmadában.
Persze nem valami futurisztikus járműre kell gondolni, ami egyszerre vonat, autó és busz, hanem arra, hogy éppen olyan járművet használhatunk, ami a leginkább célszerű.
Például, ha rengeteget tudnak spórolni egy olyan üzletágban, amelyben ugyanazt kínálják.