341 lóerős dízelmotorral Magyarországon az új Audi SQ5 TDI
Immár itthon is elérhető a négykarikás gyártó középkategóriás SUV-jának legerősebb változata.
Immár itthon is elérhető a négykarikás gyártó középkategóriás SUV-jának legerősebb változata.
Az olasz SUV új változata benzines és dízelmotorral is elérhető.
Az egyedi vonalvezetésű Genesis GV70 háromféle motorral debütál a piacon.
A dél-koreai gyártó középkategóriás szabadidő-autója öt év után teljesen megújult és már itthon is elérhető.
2022 végével megszüntetik a csak hagyományos motorral felszerelt autóik forgalmazását.
Az új Defender nagyon más lett, mint az egészen a második világháború utáni évekig visszaeredeztethető elődje, de valahogy mégis megőrzött valamennyit annak semmi máshoz sem hasonlítható karakteréből.
Itt az újabb bizonyíték arra, hogy a német gyártók szerint korai lenne még temetni a dízelmotorokat.
Ha kell, a nyugalom négykeréken gördülő szigete, és ha kell, akkor mindent letaglózó dízelmozdony. Mindennel együtt belefér egy komplett család. Ráadásul a teljesítményéhez képest szinte semmit sem fogyaszt. Csak győzzük kifizetni a vételárát.
Amennyiben minden jól megy, 2021-ben elkészülhet a népszerű SUV minden korábbinál nagyobb kivitele.
Az újdonság 200 lóerős teljesítménnyel és relatíve szerény fogyasztással kecsegtet.
A japán kisautót mostantól már csak 1 literes 3 hengeres benzinmotorral lehet kapni.
Fém- helyett szövettetővel és a korábbinál nagyobb csomagtartóval támad az újdonság.
A középkategóriás szabadidő-autó sportos változata tisztább működésű lett, és néhány lóerőt veszített a teljesítményéből.
A brit márka SUV-ja új motorokat és felfrissített infotainment rendszert kapott.
A kompakt szabadidő-autó első körben két benzines és egy dízel kivitelben rendelhető.
A Genesis újdonsága 4 és 6 hengeres motorokkal indul harcba a szabadidő-autók piacán.
A ráncfelvarrás egy új szabadidő-autó hangulatú kivitelt is magával hozott.
Új fényszóróval és hibrid hajtásláncokkal támad a brit márka kompakt szabadidőautója.
Az új hajtásláncok az Insignia Grand Sport limuzinban és az Insignia Sports Tourer kombiban egyaránt elérhetők.
Jelen tesztalanyaink messze nem egy méretkategóriában versenyeznek és a hajtásuk sem lehetne ennél eltérőbb, de a nagyon hasonló vételár most kivételesen mégis egy helyre sodorta őket. Következzék a praktikus gázolajos és a kompakt elektromos összecsapása!