Villanyautós toplista: Magyarország az európai mezőny utolsó harmadában
A listavezető európai országban 31-szer magasabb az új elektromos autók részesedése, mint nálunk.
A listavezető európai országban 31-szer magasabb az új elektromos autók részesedése, mint nálunk.
Tucatmodellnek semmiképp sem nevezhető ez a 750 lóerős sirályszárnyas sportkocsi, melyből tucatnyinál is kevesebb készült.
A cég töltőberendezésein mind az AC-, mind a DC-töltés jelentősen drágul.
Hosszú idő után ismét kaphatóak itthon a brit sportmárka típusai.
A tisztán elektromos hajtásláncú szabadidőautónak már javában zajlanak a közúti tesztjei.
A neves német zeneszerző által megalkotott hangokat adják ki menet közben a legújabb bajor villanyautók.
Elon Muskék kicsit megszépítik a legdurvább Tesla Model S villanyautók gyorsulási értékét.
A francia gyártó újdonságának hossza nem éri el a 2,5 métert, az ára pedig a 2,5 millió forintot.
A német gyártó két új kivitellel bővítette a közelmúltban piacra dobott EQA termékpalettáját.
A kétajtós sportkocsiból hibrid és tisztán elektromos hajtású változat is készülni fog.
A legolcsóbb változatban 58-as aksi és 170 lóerős villanymotor található.
A két hete leleplezett új zöld rendszámos SUV máris rendelhető hazánkban.
Az újdonság hatótávja az ígéretek szerint eléri a 450 kilométert.
Az újdonság hajszálnyival gyengébb testvérmodelljénél, a Skoda Enyaq iV RS-nél.
Megérkeztek Magyarországra a teljesen új fejlesztésű Enyaq szabadidő-autó első példányai, melyek közül mi egy nagy akkumulátoros, 204 lóerős példányt fogtunk vallatóra.
Az áramvonalas szedán kevesebb mint 4 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
A gyengébb alapmodelleket követően a közel 500 lóerős csúcsváltozat is megérkezik a kereskedésekbe.
Az amerikai gyártó 2,5 tonnánál nehezebb luxus SUV-ja hatalmas akkumulátort kapott, ami közel 500 kilométeres hatótávot biztosít.
Nem egy kis tuningcég, hanem maga az Opel készített restomod autót a régi sportkocsijából.
Itt a megoldás azoknak, akik az i4 alapváltozatait nem tartják elég erősnek.