A szakma nagyágyúi fejlesztik az 1900 lóerős hangtalan olasz sportkocsit
Megkezdték a Pininfarina Battista versenypályán történő tesztelését, az első autókat az év végén vehetik majd át a vásárlók.
Megkezdték a Pininfarina Battista versenypályán történő tesztelését, az első autókat az év végén vehetik majd át a vásárlók.
Hamarosan érkezik egy zöld rendszámos új Dacia, mely sokat segíthet a márkának a CO2-kvóta teljesítésében.
Az e-tron 50 quattro szerényebb hatótávú és csökkentett teljesítményű, mint a korábbi változat.
A Volkswagen-konszern cseh márkája hamarosan piacra dobja első elektromos divatterepjáróját.
A legtöbb probléma az akkumulátorral szokott lenni, de ezenkívül motorhibák is gyakran előfordulnak. És egyre gyakrabban villanyautókhoz is kihívják a "sárga angyalt".
A gyártósorok azért pihennek, mert egyszerűen nincs akkumulátor, amit be lehetne szerelni a kocsikba.
A Nikola újdonságát nemcsak árammal, hanem akár hidrogénnel is fel lehet tölteni.
Míg Európa egészét tekintve visszaestek a gázolajos motorral szerelt újautó-eladások, addig nálunk nőttek azok.
A nemrégiben gyártásba került Model Y-nal egész komoly távolságot lehet megtenni két töltés között.
Valenciában megnéztük, hogy milyen a gyakorlatban a normál visszapillantóval már egyáltalán nem rendelkező Honda e.
Jelenleg 2035 az új céldátum, ám lehet, hogy idővel még hamarabbra hozzák a tilalmat.
Egy friss tervezet szerint az új autók vásárlása kapcsán a biztosítóktól jól ismert bonus-malus rendszert vezetnének be Németországban.
A GMC úgy gondolja, hogy itt az idő a legendás terepjáró politikailag abszolút korrekt módon történő visszatérésére.
Az amerikai gyártó villanyautóival körülbelül kétszer akkora távot lehet megtenni egy feltöltéssel, mint az európai konkurensekkel.
A Model Y első példányait hamarosan le fogják szállítani, és az új típus hatótávja nőtt a korábbi ígéretekhez képest.
A kompakt XC40 divatterepjáró lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású változatának első példányait az év végén vehetik át a vásárlók.
A sok száz lóerős sportszedánnal nem túl nehéz átlépni a sebességhatárokat.
Túllépte a 100 milliárd dolláros határt a Tesla értéke, amivel lekörözte a Volkswagent is, így már csak a Toyota áll előtte 230 milliárd dollárral. Mindezt annak ellenére, hogy a Tesla eladásai még mindig messze elmaradnak a benzin- és dízelautókat gyártó óriásoktól. Elon Musk azonnal minimum 50 millió dollárral gazdagodott.
A szupersportkocsikat megszégyenítő gyorsulású járgányt Spanyolországban tesztelik.
A Budapest-Bécs távolság megtételét követően már nem túl sok energia marad az akkumulátorban.