Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az e-tron 50 quattro szerényebb hatótávú és csökkentett teljesítményű, mint a korábbi változat.
Az Audi tavaly dobta piacra első olyan modelljét, melyet már a kezdetektől fogva villanyautónak tervezett. A közelmúltban általunk is alaposan letesztelt és Áder János új hivatali autójának választott e-tron eddig egyetlen, 55 quattro kivitelben volt kapható, most viszont megérkezett hazánkba a szerényebb képességű és olcsóbb változat, az 50 quattro.
Az Audi e-tron 50 quattro hazai alapára 24,21 millió forint. Vagyis az új kivitelért 4,25 millió forinttal kevesebbet kell fizetnünk, mint a 28,46 millió forintos e-tron 55 quattróért.
Az újdonságban egy 71 kWh kapacitású akkumulátor található, mely 333 kilométeres WLTP-hatótávot biztosít. Összehasonlításképp, az eddigi modell 95 kWh-s telepe ugyanezen szabvány szerint 433 kilométeres hatótávolságot tesz lehetővé, de a gyakorlatban körülbelül 328 kilométert lehet megtenni vele egy töltéssel.
A teljesítmény 360 lóerőről 313 lóerőre csökkent, így a 0-100-as sprint szintideje 5,7 másodpercről 7 másodpercre nőtt. A csökkentett tömegű új modell maximum 120 kW-os teljesítménnyel tölthető, szemben az eddigi modell 150 kW-os értékével.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.