Íme az első kínai villanyautó, ami meghódíthatja Európát
A legtöbb kínai elektromos autótól eltérően ez a mintegy 8 millió forintos modell hozzánk is el fog jutni.
A legtöbb kínai elektromos autótól eltérően ez a mintegy 8 millió forintos modell hozzánk is el fog jutni.
Egy évszázadon keresztül a németek joggal büszkélkedhettek azzal, hogy a világ legjobb autóit ők gyártják, de most a Google, a Tesla és a nyomukba járó kínaiak lenyomhatják őket - kesereg a hamburgi Der Spiegel.
Megkezdődött a gyártó első igazi villanyautójának sorozatgyártása, az ID.3 hamarosan a kereskedésekbe is megérkezik.
A kórházak nem saját tulajdonba kapták meg az autókat, külön havidíjat kell fizetniük értük, és speciális szabályokat kell betartani a használatkor.
A hamisítatlan amerikai izomautó ezen kivitelét nem dübörgő V8-as erőforrás, hanem hangtalan villanymotor hajtja.
Alig vagyunk túl a 8-as Golf bemutatásán, máris felröppentek az első információk a jó néhány év múlva érkező utódról.
Most először fordult elő, hogy a világpiacon csökkentek a tisztán elektromos és plugin hibrid eladások.
A japán gyártó MX-30 típusjelzésű újdonságára már le lehet adni az első előrendeléseket.
Az egyedi vonalvezetésű SUV tisztán elektromos és plugin hibrid változatban lesz kapható.
Bár első blikkre tanulmányautónak tűnhet, ez egy nagyon is sorozatgyártásra kész városi törpeautó.
A svéd márka első tisztán elektromos hajtásláncú modellje mintegy 400 kilométeres hatótávval rendelkezik.
Ez a töltőpont tökéletesen illik a környezetébe, és sokkal több egy egyszerű szürke doboznál.
A kis kétszemélyes elektromos autó nagyon erős motort kapott, így a 0-100 kevesebb mint 3 másodperc alatt letudható vele.
Az apró városi autó lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású változatát nem veti szét az erő, de ez a történet nem is erről szól.
A fejlesztők szerint a siker kulcsa a rendkívül alacsony tömeg és a kedvező légellenállási mutató lehet.
Az első körben csak szedánban elérhető elektromos autóból jövőre egy új változat érkezik majd.
A vásárlók számára nemcsak a nagy hatótáv, hanem a komoly állami támogatás is igen vonzóvá teszi a Teslát.
A formaterv faék egyszerűségű, a lemezek alatt rejtőző villanymotoros technológia viszont a lehető legfejlettebb.
Szentségtörés vagy sem, ezt a Chevrolet nem egy V8-as erőforrás segítette hozzá a hatalmas végsebességhez.
A német gyártó elektromos hiperautóját elsőként amerikaiak vetik alá egy kis tuningnak.