Ilyen lehet a Skoda első elektromos szabadidő-autója, az Enyaq
A néhány hónapon belül hivatalosan is leleplezendő villany-SUV 150-306 lóerős motorokkal készül majd.
A néhány hónapon belül hivatalosan is leleplezendő villany-SUV 150-306 lóerős motorokkal készül majd.
A svéd márka újdonsága egy zéró károsanyag-kibocsátású nagy divatterepjáró.
Visszafogott külső, korrekt helykínálat, komoly dinamika, nagy hatótáv, vállalható ár. Szinte minden együtt ahhoz, hogy a tisztán elektromos Niro sikeres lehessen, de vajon milyen autó a gyakorlatban?
Ebből a praktikus elektromos autóból eredetileg többet gyártottak volna, erre azonban végül nem került sor.
Az ígéretek szerint pár hét múlva megkezdődik a 408 lóerős elektromos autó európai forgalmazása.
A divatterepjárót kétféle kivitelben, egy-, illetve két motorral lehet majd megrendelni.
A retró divathullám jegyében fogant Fiat 126 koncepcióautó meghajtásáról villanymotor gondoskodik.
A kis Smartért elkért összegből akár egy komolyabb sportkocsit is lehetne vásárolni.
Az 1997-ben debütált első Prius óta eltelt évtizedekben a japán gyártó komoly hibrid tapasztalatokra tett szert.
A korábbiaknál több mint kétszer nagyobb aksikapacitással bír a franciák kisautója, mellyel ily módon akár már a városból is bátran ki lehet merészkedni. Akinek ez is kevés, annak egyelőre nem igazán való elektromos autó.
Ha akarjuk, hathengeres fenevadként nyomul előre, de ha úgy hozza a sors, akkor akár egy egész napig képes tisztán elektromosan araszolni a városi dugóban. Itt az új bajor svájci bicska, egyenesen Amerikából.
A kompakt divatterepjáró hatótávja az ígéretek szerint meghaladja a 650 kilométert.
Péntektől több száz hazai villanyautó töltőpont használata fizetőssé válik.
Az ID.3 első példányait az ígéretek szerint valamikor a nyáron vehetik majd át a vásárlók.
Se V8-as benzinmotor, se kompresszor. Csak egy szinte teljesen hangtalan villanymotor.
Az amerikai gyártó villanyautójának legerősebb változata 0,1 másodpercet faragott az eddigi gyorsulási szintidejéből. De a számok enyhén becsapósak.
A mostanság forgalomba kerülő új autókat mind gyakrabban szerelik automata váltóval.
Az átlagot jelentősen meghaladó hatótáv ezúttal nem a kicsi és könnyű kivitelnek, hanem a gigantikus kapacitású akkumulátornak köszönhető.
A tisztán elektromos hajtású autósok számára a berendezés körülbelül olyan lehet, mint egy "kanna áram".
Az Egyesült Királyság első úgynevezett elektromos sugárútját az aszfalt megbontása nélkül alakították ki.