Exkluzív: kipróbáltuk a Tesla-verőnek kikiáltott 1050 lóerős új villanyautót
Régóta ígérgetik ezt a szupererős elektromos autót, melyet most sikerült kipróbálnunk és amely még az év vége előtt gyártásba kerül.
Régóta ígérgetik ezt a szupererős elektromos autót, melyet most sikerült kipróbálnunk és amely még az év vége előtt gyártásba kerül.
Ha valaki az Autobahnon folyamatosan teljesen lenyomott gázpedállal közlekedik, akkor még a nagy akkumulátorkapacitás ellenére is nagyon gyorsan lemerülhet a kocsija.
A készítők nem tettek mást, mint halk villanymotorra cserélték az oldtimer zajos belsőégésű motorját.
Las Vegasban volt szerencsénk kipróbálni a kényelmes városi utazást újraértelmező kis villanyautót.
A Model S és a Taycan Turbo S közötti gyorsulási versengés néhány apró dolgon dőlhet el, vázoljuk őket.
Majdnem kétszáz évnek kellett eltelnie, hogy az elektromos meghajtású járművek álma valóra váljon. A belső égésű motor napjai meg vannak számlálva, de néhány évtizedig még biztos velünk marad.
Az olasz gyártó első belsőégésű motor nélkül modelljére az eredetileg tervezettnél kicsit többet kell várnunk.
Felülvizsgálta korábbi számítását, és környezetbarátabbnak minősítette az e-autókat az IVL svéd környezetkutató intézet. Tavalyelőtt még azt mutatták ki, hogy a villanyautók összességében még a dízeleseknél is jobban szennyezik a levegőt, ha a teljes életciklusukat veszik figyelembe, a gyártástól az újrahasznosításig.
Az ALDI és az E.ON nagyszabású összefogásában elektromosautó-töltőállomás hálózat épül 2019 tavaszától 2020 első felének végéig. 82 településen 123 töltőállomás és 360 töltőpont létesül – AC és DC típusú töltőkkel. Egy ilyen állomásra látogattunk el egy autós újságíróval, és e-autózásról, töltésről, illetve ennek lehetőségeiről beszélgettünk vele.
A tisztán elektromos hajtásláncú kamion erejével nem lesz gond, de a hatótávja még nem túl nagy.
Ezt a francia kisautót még a legcsúszósabb jeges útszakaszok sem hozzák zavarba, sőt!
Két nagyon hasonló autót eresztettünk egymásnak, hiszen mindkét delikvens zéró károsanyag-kibocsátású és hangtalanul falja a kilométereket. Az aprócska különbséget úgy hívják: négy évtized.
Alig pár nap telt el az új Ford-modell hivatalos leleplezése óta, és a First Edition modellek máris mind gazdára találtak.
A Toyota prémiummárkája elsőként egy kompakt divatterepjáróba szerelt tisztán elektromos hajtásláncot.
Az újdonság valamivel nagyobb hatótávolságú, mint a dobozosabb formájú normál e-tron.
A Volkswagen lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású újdonsága kivételesen nem egy divatterepjáró.
A PSA konszern szemrevaló kisautójának új generációja mostantól hazánkban is elérhető, az alaposabb teszt előtt egy gyors próbát tettünk a tisztán elektromos változatban is elérhető típussal.
A japán gyártó sokáig csak a hibridekre esküdött, de végül beállt a sorba, és elkészítette az elektromos C-HR-t.
A felvétel ugyan sokkoló, de azt bizonyítja, hogy az elektromos autók körülbelül ugyanolyan biztonságosak, mint hagyományos hajtásláncú társaik.
Sokak szerint szentségtörés, mások szerint viszont a Ford egyszerűen csak kiszolgálja a piaci igényeket. Zöld rendszám és összkerékhajtás a csomagban.