700+ lóerős és 34 éves ez az eladó sorba került Ford RS200
A 80-as évekbeli csúcstechnika megzabolázáshoz szükség van némi vezetői tapasztalatra.
A 80-as évekbeli csúcstechnika megzabolázáshoz szükség van némi vezetői tapasztalatra.
A több évtizedes kor ellenére ezúttal egy szó szerint bejáratósan új veteránhoz van szerencsénk.
Az időgép kerekét egészen 1995-ig tekeri vissza ez a remek állapotnak örvendő Mercedes.
A mérföld/órás értéket is mutató szovjet autóért közel 5 millió forintot szeretnének elkérni.
Ez az eladó négykerekű portéka nem egyszerűen egy sportkocsi, sokkal inkább egy közútra szabadított versenyautó.
Ennek a kelet-német járgánynak kétszer olyan erős a motorja, mint a mezei Wartburgoké.
Nem minden nap jön szembe az utakon egy ilyen G-feltöltős Volkswagen.
Ez a Golf GTI a 80-as években a gyártás legvégén hagyta el a gyártósort.
A kiváló állapotnak örvendő közel 6 évtizedes autó értéke több százmillió forintra tehető.
Ha új autó lenne, járna rá a 2,5 millió forintos nagyacsaládos támogatás. Íme egy kiváló állapotú és új gazdára váró régi kombi Citroën DS.
A 13 éves hipersportkocsitval eddig kevesebb, mint 2 400 kilométert tettek meg.
Ez a lényegében szalonállapotú orosz terepjáró a típus életének kezdetére repít vissza bennünket.
Az összkerékhajtású, emelt hasmagasságú, erősen limitált szériás Golfot eddig szinte alig használták.
Ebben a hagyományos ajtók nélküli szabadidőautóban feltehetően már az 50-es tempó is száguldásnak érződik.
Ezt az autót egyértelműen nem használati tárgyként, hanem befektetésként vásárolták meg.
A remek állapotnak örvendő kétütemű kisautó méregzöld színben pompázik.
A nyitható tetejű és 170 lóerős motorral szerelt E30-as egy igazi négykerekű időgép.
Sok-sok millió példány készült belőle, de ma már kevés ilyen jó állapotú 2CV-t találni.
Az új tulajdonosra váró német kupét a megtalálást követően eddig még le sem mosták.
A közelmúltban teljes restauráláson átesett autó egyenesen a rendszerváltás korába repít vissza bennünket.