Kevesebb mint 30 ezer kilométerrel hirdetik ezt a 34 éves budapesti Ladát
Az 1,3 literes motorral szerelt kocka Lada hivatalos veterán minősítéssel, OT rendszámmal rendelkezik.
Az 1,3 literes motorral szerelt kocka Lada hivatalos veterán minősítéssel, OT rendszámmal rendelkezik.
Az új gazdára váró példány a második legrégibb Lotus Omega, ami eredetileg sajtóautó szerepkört töltött be.
A 400 km/h-nál is gyorsabb hiperautóval eddig kevesebb mint 50 kilométert tettek meg.
Sokan nem is tudják, hogy a bajor gyártó legnagyobb luxusmodelljéből a 80-as évek elején kombi változat is készült.
A sportos német kupé képzeletben egészen a 80-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját.
A szuperritka francia sportkompaktnak az állapotának megfelelően alaposan megkérik az árát.
Az olasz gyártó alapvetően automata váltós modellnek tervezte a típust, de limitált mennyiségben kéziváltóval is szerelte.
A Rocky- és a James Bond-franchise-t is tulajdonló cég arra számít, hogy a versengő streaming-szolgáltatók közül végül valamelyik csak kiköhögi ezt a tisztes summát.
A 385 lóerős motorral szerelt német izomautó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
Ezzel a lengyel aprósággal képzeletben egészen 1986-ba gurulhatunk vissza.
A 330 lóerős motorral szerelt német oldtimer végsebessége meghaladja a 260 km/h-t.
Ezzel az NDK autóval évente átlagosan kevesebb mint 600 kilométert tettek csak meg.
Ebből a szupergyors középmotoros közúti versenyautóból nagyon kevés példány készült.
Ez a makulátlan állapotú orosz négykerekű 36 évvel tekeri vissza az időgép kerekét.
Ez a hátsókerék-hajtású szuperkönnyű raliautó a 80-as évek elejére repít vissza bennünket.
A duplamotoros Kacsából eleve nagyon kevés készült, hát még ebből a különleges polgárőr változatból.
A 80-as évek közepén debütált típus ezen példánya a 90-es évek végén hagyta el a gyártósort.
Ennek az eladósorba került régi Mercedesnek különleges, a Forma 1-hez kötődő története van.
Ez a régi szovjet négykerekű egészen a 80-as évek közepére repítheti vissza új tulajdonosát.
Ez a V8-as erőforrással szerelt olasz típus korának egyik legsportosabb szedánja volt.