Csendben kabriózni: itt a nyitható tetős Tesla Model 3
A természethez közeli kabriózás élményébe ezúttal nem zavar bele a belsőégésű motor hangja, helyette csak a szelet és a kerekek surrogását lehet hallani.
A természethez közeli kabriózás élményébe ezúttal nem zavar bele a belsőégésű motor hangja, helyette csak a szelet és a kerekek surrogását lehet hallani.
A japán gyártó első lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású modellje nagyjából 200 kilométeres hatótávval bír.
A Ford villanymotoros szabadidő-autója picit késik, de a tervezettnél gyorsabb töltéssel debütál.
A tisztán elektromos hajtásláncú személyautók európai piaca egy év alatt közel 70 százalékkal nőtt.
Ebből a praktikus elektromos autóból eredetileg többet gyártottak volna, erre azonban végül nem került sor.
Az ígéretek szerint pár hét múlva megkezdődik a 408 lóerős elektromos autó európai forgalmazása.
A divatterepjárót kétféle kivitelben, egy-, illetve két motorral lehet majd megrendelni.
Az 1997-ben debütált első Prius óta eltelt évtizedekben a japán gyártó komoly hibrid tapasztalatokra tett szert.
Az új buszok túlnyomó többségébe még mindig gázolajat kell tankolni, az elektromos járművek részesedése alig 4 százalékra tehető.
Az ID.3 első példányait az ígéretek szerint valamikor a nyáron vehetik majd át a vásárlók.
Se V8-as benzinmotor, se kompresszor. Csak egy szinte teljesen hangtalan villanymotor.
A Toyota prémiummárkájának első külsőleg tölthető hibridje nem meglepő módon egy divatterepjáró lesz.
A kiváló terepjáróképességű, de teljesen elavult autóban villanymotor váltotta a jó öreg benzines egységet.
A Tesla Cybertruck visszafogott külsejű riválisa az eredetileg tervezettnél később debütál a piacon.
A koronavírus sújtotta időszakban a vállalat az egészségügyi előírások maximális betartásával indította el a Polestar 2 kínai gyártását.
A gépkezelő hallása egész biztosan nem károsodik ettől a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású masinától.
Rövidebb távokon hamarosan elindulhatnak az első kicsi, de kereskedelmi, azaz utasszállító e-repülők, de a sokkal nagyobb kerozinnal szálló gépeket csak évtizedek múlva válthatják fel.
Hamarosan érkezik egy zöld rendszámos új Dacia, mely sokat segíthet a márkának a CO2-kvóta teljesítésében.
A hazánkban zöld rendszámmal felvértezhető Mach-E-t úgy hangolták, hogy maximálisan megfeleljen az európai elvárásoknak.
Régóta ígérgetik ezt a szupererős elektromos autót, melyet most sikerült kipróbálnunk és amely még az év vége előtt gyártásba kerül.