Padlógázzal mennyit bírnak a legerősebb villanyautók?
Ha valaki az Autobahnon folyamatosan teljesen lenyomott gázpedállal közlekedik, akkor még a nagy akkumulátorkapacitás ellenére is nagyon gyorsan lemerülhet a kocsija.
Ha valaki az Autobahnon folyamatosan teljesen lenyomott gázpedállal közlekedik, akkor még a nagy akkumulátorkapacitás ellenére is nagyon gyorsan lemerülhet a kocsija.
A készítők nem tettek mást, mint halk villanymotorra cserélték az oldtimer zajos belsőégésű motorját.
Las Vegasban volt szerencsénk kipróbálni a kényelmes városi utazást újraértelmező kis villanyautót.
Már javában tesztelik a prototípusokat, a vevők pedig körülbelül egy év múlva vehetik át a megrendelt példányokat.
Az olasz gyártó első belsőégésű motor nélkül modelljére az eredetileg tervezettnél kicsit többet kell várnunk.
Itt az újabb bizonyíték arra, hogy Elon Musk sokkoló formatervű pickupja sokkal több egy egyszerű koncepciónál.
Az újkori áránál jelentősen kevesebbet kérnek el ezért a 4 éves szegedi Model S-ért.
A tisztán elektromos hajtásláncú kamion erejével nem lesz gond, de a hatótávja még nem túl nagy.
A Toyota prémiummárkája elsőként egy kompakt divatterepjáróba szerelt tisztán elektromos hajtásláncot.
A japán gyártó sokáig csak a hibridekre esküdött, de végül beállt a sorba, és elkészítette az elektromos C-HR-t.
Az emberi szervezetnek vélhetően már nem túl kellemes, ha egymás után néhány padlógázas rajtot veszünk ezzel a közel 1 milliárd forintos sportkocsival.
Sokak szerint szentségtörés, mások szerint viszont a Ford egyszerűen csak kiszolgálja a piaci igényeket. Zöld rendszám és összkerékhajtás a csomagban.
A legtöbb kínai elektromos autótól eltérően ez a mintegy 8 millió forintos modell hozzánk is el fog jutni.