Új gyárat épít a BYD Komáromban, de egy részét mi fizetjük
Elektromos buszokat fognak gyártani az új üzemben. A beruházási költségek egytizedét a magyar adófizetők állják.
Elektromos buszokat fognak gyártani az új üzemben. A beruházási költségek egytizedét a magyar adófizetők állják.
Kétszeresére bővíti gyártókapacitását a japán Nissin Foods.
A modulgyártás már szeptemberben beindult a CATL magyarországi gigaüzemében, 2025 elején munkába áll a második gyártósor is. A debreceni szürkevíz felhasználásáról pedig már megállapodtak a várossal, ezt hamarosan formalizálják is.
Elállták aktivistáikkal a telep mindkét bejáratát. A rendőrség is kivonult, két emberrel szemben szabálysértési eljárás indult.
Szalámitaktika az engedélyezésnél, elmulasztott hatásvizsgálatok, elégtelen jogszabályi környezet, nem végiggondolt stratégia, az egyeztetés hiánya – sorolja a WWF a legfőbb problémákat a kormány akkumulátorgyáras törekvéseivel kapcsolatban. A környezetvédők szerint nem lenne baj a gyárakkal, ha kormányzat jobban odafigyelne, hova és hogyan telepítik őket, és számolna a hatásaival. Tíz pontban össze is szedték, hogyan kellene csinálni.
2025-ben kezdi meg a gyártást a BMW debreceni óriásüzeme, s a civisváros különleges helyet kap a német konszernen belül: az északkelet-magyarországi gyár lesz az első, ahol az elektromos autók harmadik generációjához tartozó járművek, a Neue Klasse kocsik készülnek.
A munkálatok idén kezdődnek. A gyár a tervek szerint évente legalább száz katonai járművet fog készíteni.
Az autóipari beszállító 75 milliárdos beruházással hozza létre második magyarországi üzemét.
A beruházás negyede magyar állami támogatásból származik, a gyárban ezer embert alkalmaznak majd, a termelés jövőre indul.
Az egy vállalat által megszerezhető legnagyobb támogatás 3 milliárd forint.
Nyolc év után úgy tűnik, végre megmozdult valami a szolnoki citromsavgyárnál: a földmunkáknak nekiláttak, a gyár építése pedig akár két hónapon belül elindulhat. A gyárnak a sokadik halasztás után is lassan már működnie kellene.
Kínából ki, Magyarországra be – a világ legnagyobb kerékpárgyártója így reagál a Washington és Peking közötti kereskedelmi háborúra.
Az alapkőletételi ünnepségen Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter arról beszélt, hogy az egyébként kiemelt beruházássá is nyilvánított gyárépítés jól illeszkedik a kormányzati célokhoz.
Varga Mihály tette le az új gyár alapkövét.
2020-ra lesz kész a Gigafactory.
Szélturbina komponens gyárat épít a cuxhaven-i kikötő tövében a világ első számú szélturbinaépítője annak érdekében, hogy a következő generációjú szélturbinák gondoláit Németországban (is) gyártsák