Zöld rendszámos puttonyos: megjött a BMW első plugin hibrid kombija
A 292 lóerős új hibrid 3-as hivatalos fogyasztási értéke 1,8 liter 100 kilométerenként.
A 292 lóerős új hibrid 3-as hivatalos fogyasztási értéke 1,8 liter 100 kilométerenként.
A Cayenne most debütált csúcsmodellje még a Lamborghini Urusnál is nagyobb teljesítményt ad le.
A bajor gyártó az eddigieknél nagyobb energiasűrűségű akkumulátort szerel a kompakt autóba.
A jelek szerint csak minimálisan megsérült autót villámgyorsan letakarták még a forgalom közepén.
A fejlesztés során nem várt problémák merültek fel, így a tehetős vásárlóknak tovább kell várakozniuk.
Ha elegendő pénz van a bankszámlánkon, akkor semmi akadálya, hogy belekóstoljunk az F1-es vezetésbe.
A felfelé nyíló ajtajú sportkocsi mozgatásáról egy benzin-, illetve két villanymotor gondoskodik.
Beárazták a négykarikás gyártó lágyhibrid technikát kapott csúcskategóriás divatterepjáróját.
A japán gyártó végletekig optimalizált új erőforrása egyesíti egymással a benzinnel, illetve gázolajjal működő motorok előnyeit. De vajon tényleg sima járású, pörgős, nyomatékos és keveset fogyaszt? Jövünk a válaszokkal.
A német cég kompakt újdonsága egy feltöltéssel akár 60 kilométert is suhanhat tisztán elektromosan.
Az új kísérleti szolárcellák révén közel kétszeresére nőhet a környezettudatos japán autó villany-hatótávja.
A teljesen új fejlesztésű Aurus Senat az árát tekintve már egész biztosan a legnemesebb európai luxusautókkal rivalizál.
A Clio dizájnelemeivel támadó francia újdonság nagyobb és egyben könnyebb lett az elődjénél.
Megérkeztek Magyarországra a Kia népszerű kompakt divatterepjárójának első tisztán elektromos hajtásláncú példányai.
A felfrissített külsőt és modernizált belsőt kapott cseh zászlóshajó már hazánkban is rendelhetővé vált.
Az ingolstadti gyártó luxusszedánja egy duplaturbós V8-as motorból nyeri az erejét.
A stuttgarti gyártó kompakt újdonsága egy feltöltéssel közel 60 kilométert képes megtenni tisztán elektromos üzemmódban.
A nem titkoltan az ikonikus M1 által inspirált újdonság felvázolja számunkra, hogy milyenek lesznek a közeljövő bajor sportkocsijai.
A négykarikás logójú gyártó divatterepjárója változatlan méret mellett az eddiginél sokkal modernebb technikát vonultat fel.
A Ford feltámasztotta a jó ideje nem használt Puma nevet, melyet a régi időkhöz hasonlóan ezúttal is egy Fiesta-technikájú modell kapott meg.