Sötét hangulatban: két új méregdrága Bugatti Chiront lepleztek le
Íme a megoldás azok számára, akik a hétköznapi Chironokat egyszerűen túl unalmasnak találják.
Íme a megoldás azok számára, akik a hétköznapi Chironokat egyszerűen túl unalmasnak találják.
A sofőr középen ül ebben a 400 km/h feletti végsebességű elképesztő sportkocsiban, amelynek persze alaposan megkérik az árát.
A valaha készült legdurvább közúti Mercedes-AMG csak négy évvel a bemutatását követően kerül forgalomba.
A Forma–1 ötszörös világbajnoka civilben nem csak Mercedeseket szeret vezetni.
A Hennessey leleplezte a már jó ideje készülőben lévő Venom F5 vadonatúj erőforrását.
A legújabb hazai Lamborghinik, Ferrarik és Rolls-Royce-ok gyakran bukkannak fel az egyik fóliázócégnél.
Magyarországon kínálják eladásra annak a típusnak az egyik példányát, amelyből Ronaldónak is parkol egy a garázsában.
A nemrégiben rekordsebességet elért autóból hamarosan elkészülnek az első méregdrága utcai példányok.
Minden jel arra mutat, hogy a hiperautók végsebességrekord-hajhászása tovább folytatódik.
Az autógyártók közül elsőként a Bugattinak sikerült átlépnie a 300 mérföld/órás, vagyis 480 kilométer/órás lélektani határt.
A vártnál tovább húzódott az SSC Tuatara fejlesztése, mely a gyártó szerint a világ leggyorsabb sportkocsija lehet.
Ebből a csúcstechnikás sportkocsiból alig néhány példány fog készülni, és természetesen méregdrága lesz.
A fejlesztés során nem várt problémák merültek fel, így a tehetős vásárlóknak tovább kell várakozniuk.
A Pininfarina Battista nem más, mint egy elképesztően gyors, zöld rendszámos villanyautó.
A felfelé nyíló ajtajú sportkocsi mozgatásáról egy benzin-, illetve két villanymotor gondoskodik.
Az erősen limitált szériás Pagani gyakorlott sofőrt kíván, hiszen sok száz lóerős teljesítménye csak és kizárólag a hátsó kerekeket hajtja.
Egyértelműen megkezdődött a villamos hiperautók korszaka is a világban. A legújabb Lotus, az Evija például 2000 lóerős, így a legerősebb autó, amely valaha is sorozatgyártásba került.
Ezek a kocsik egy olyan elitklub tagjai, ahova csak jóval 1500 lóerő feletti produkcióval lehet belépni.
Az első szerencsés megrendelő hamarosan beleülhet a több mint 1 700 lóerős négykerekűbe.
Alapvetően egy nem túl izgalmas alkatrész a kipufogó, azonban a tervezők ezúttal olyan munkát végeztek, hogy sok autórajongó nemcsak a kocsijába, hanem a nappalijába is elfogadná ezt a példányt.