Ilyen egy akciós, "csak" 1 milliárd forintba kerülő Bugatti Chiron
Az 1 500 lóerős hiperautót az elmúlt 3 évben szinte alig használták.
Az 1 500 lóerős hiperautót az elmúlt 3 évben szinte alig használták.
A Frank Farian által új autóként megvásárolt 41 esztendős M1-es BMW vörös színben pompázik.
Az olasz sportkocsigyártó megmutatja, hogy egy szívómotor is lehet elképesztően erős.
Ez a hatalmas pickup még az Egyesült Államokban is nagynak számít.
A 90-es évek elején nem létezett ennél gyorsabb sorozatgyártású személyautó.
Másfél évtizede volt, hogy az 1001 lóerős Veyronnal először száguldottak 400 km/h feletti tempóval.
Íme a megoldás azoknak, akik eddig túl gyengének találták a szuperkönnyű brit hiperautót.
A konkrét autónak nem maga a svéd gyártó, hanem furcsa módon egy amerikai McLaren kereskedés keres gazdát.
Egy lehetséges megoldás azoknak, akik a 640 lóerős legerősebb gyári kivitelt is gyengének találják.
Ez a 13 éves olasz hiperautó még a GT1-es versenyautó változatnál is sokkal erősebb.
A minden korábbinál nagyobb végsebességet egy elektromos rásegítés nélküli 1600 lóerős biturbó V8 motor teszi lehetővé.
A W16-os motor teljesítményét nem növelték meg, az 1 milliárd forintnál is drágább új Chiron viszont így is fürgébb, mint elődei.
A svéd autógyártó manufaktúra 1600 lóerős újdonságát minden korábbinál gyorsabbnak ígérik.
A svéd manufaktúra első, akár családi autóként is használható típusa 2 másodpercnél rövidebb idő alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A kaliforniai gyártó egyedi hajtásláncú sportkocsija bőven 400 km/h feletti végsebességre képes. És 1,9 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A 16 hengeres motorral szerelt hipersportautó jubileumi példányáról nem igazán csillog vissza a napsütés.
Megkezdték a Pininfarina Battista versenypályán történő tesztelését, az első autókat az év végén vehetik majd át a vásárlók.
Végre a közönöségnek is megmutatták, hogy konkrétan mi lett a 10 éves fejlesztési projekt végeredménye.