Bizonyíték, nem ígéret: 490-nel száguld a Bugatti Chiron – videón az új rekord
Az autógyártók közül elsőként a Bugattinak sikerült átlépnie a 300 mérföld/órás, vagyis 480 kilométer/órás lélektani határt.
Az autógyártók közül elsőként a Bugattinak sikerült átlépnie a 300 mérföld/órás, vagyis 480 kilométer/órás lélektani határt.
A vártnál tovább húzódott az SSC Tuatara fejlesztése, mely a gyártó szerint a világ leggyorsabb sportkocsija lehet.
Ebből a csúcstechnikás sportkocsiból alig néhány példány fog készülni, és természetesen méregdrága lesz.
A fejlesztés során nem várt problémák merültek fel, így a tehetős vásárlóknak tovább kell várakozniuk.
A Pininfarina Battista nem más, mint egy elképesztően gyors, zöld rendszámos villanyautó.
A felfelé nyíló ajtajú sportkocsi mozgatásáról egy benzin-, illetve két villanymotor gondoskodik.
Az erősen limitált szériás Pagani gyakorlott sofőrt kíván, hiszen sok száz lóerős teljesítménye csak és kizárólag a hátsó kerekeket hajtja.
Egyértelműen megkezdődött a villamos hiperautók korszaka is a világban. A legújabb Lotus, az Evija például 2000 lóerős, így a legerősebb autó, amely valaha is sorozatgyártásba került.
Ezek a kocsik egy olyan elitklub tagjai, ahova csak jóval 1500 lóerő feletti produkcióval lehet belépni.
Az első szerencsés megrendelő hamarosan beleülhet a több mint 1 700 lóerős négykerekűbe.
Alapvetően egy nem túl izgalmas alkatrész a kipufogó, azonban a tervezők ezúttal olyan munkát végeztek, hogy sok autórajongó nemcsak a kocsijába, hanem a nappalijába is elfogadná ezt a példányt.
A portugál futballsztár garázsának legújabb ékessége a leghíresebb brazil F1-világbajnokról kapta a nevét. És több száz millió forintot ér.
A Bugatti La Voiture Noire elvileg 5 milliárd forintos értéket képvisel, de továbbra is a kerekével együtt forog a féknyerge.
A közel ezer lóerős olasz sportkocsit nem pont ilyen felhasználási körülményekre találták ki.
Mutatunk egy kőkemény sportautót, amit kifejezetten versenypályás használatra találtak ki, de végül mégis csak megoldható a közúti vezetése.
Könnyen kikövetkeztethető, hogy ha egyetlen extra tétel ilyen sokba kerül, akkor maga az autó sem kétfilléres mulatság.
Egy Bugattinak nemcsak a vételára sokkolóan magas, hanem minden egyéb költsége is.
Az egyedi külcsínű olasz sportkocsi motorja több mint 700 lóerős, a végsebessége pedig meghaladja a 380 km/h-t.
1500 lóerős négyturbós benzinmotor helyett egyelőre csak egy szerény villanymotor van a kidolgozott utastér nélküli unikumban. Melynek még normális féke sincs.
A brit gyártó egyik legkeményebb közúti sportkocsija a jelek szerint igen jól gyorsul. És a villanyautóktól eltérően 250 felett sem szakad vége a sprintelésének.