Búcsúzik a Lexus V8-as élményautója
A Lexus IS 500 Climax Edition egy utolsó szippantás a jóból.
A Lexus IS 500 Climax Edition egy utolsó szippantás a jóból.
Az életciklusa végén járó Toyota GR Suprából a 3 literes alapmodellt, a kihegyezett Lightweight EVO kivitelt és a non-plus-ultra kategóriás méregdrága A90 Final Editiont is rendesen meghajtottuk.
Az apró BMW M2 teljesítményét a bajorok felhozták az eggyel nagyobb M3 szintjére.
Kétféle búcsúzó szériával és 441 lóerős csúcsteljesítménnyel búcsúzik a Toyota GR Supra.
A hátsó gumikat gyötrő komoly teljesítmény és a szerény tömeg igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Klasszikus vonalvezetés, emelt futómű és modern technika – erről szól a Twisted TBug.
Faék egyszerű 6,2 literes szívó V8, hátsókerék-hajtás és zéró politikai korrektség a szegény ember szupersportkocsijában. Teszten a most először középmotoros Chevrolet Corvette, mely tálcán kínálja az amerikai életérzést.
Itt a megoldás arra az esetre, ha a Porsche 911 GT2 RS alaphelyzetben esetleg picit túl unalmas lenne.
A kétféle aero csomaggal és kétféle váltóval rendelhető új Porsche 911 GT3 egy szuperkönnyű szívómotoros hátsókerék-hajtású adrenalinbomba.
A 400 lóerőnél erősebb Brabus E6.0 három étvized múltán is komoly tekintélyt parancsol.
A lényegre, a vezetési élményre fókuszáló új Porsche 911 Carrera T 60 millió forint feletti alapáron nyit hazánkban.
Az egyik legizgalmasabb Porsche új verziója változatlan teljesítménnyel, csökkentett nyomatékkal és még jobb vezetési élménnyel támad.
A régi vágású SSC Ultimate Aero TT hipersportkocsi vezetése nem igazán ajánlott kezdő sofőrök számára.
A BMW M2 6 hengeres biturbó benzinmotorjában a jelek szerint bőven akad még rejtett tartalék.
A 800 lóerős, kompresszoros V8-assal szerelt über Mustangot már javában tesztelik a Nordschleifén.
Vázoljuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a hetedik generációs Ford Mustang, mely 2024-ben sem szakít a régi bevált recepttel: karakteres V8-as erőforrásának hibridizációtól mentes őszinte ereje csak és kizárólag a hátsó gumikat gyilkolja.
A Pagani Utopia vadonatúj roadster verziójának különlegessége, hogy egyetlen grammal sem nehezebb a kupé változatnál.
Az erősen limitált szériás legújabb 911-es restomodnak alaposan megkérik az árát.
Ez a Mercedes-Benz 300 CE-24 egészen a 90-es évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
A hibrid hajtásláncú megújult Porsche 911 GTS erősebb, gyorsabb, nehezebb és drágább az elődjénél.