Méregdrágán kelt el Rod Stewart egykori periszkópos Lamborghinije
Az olasz szupersportkocsi értékét egyrészt a ritkasága, másrészt korábbi híres tulajdonosa növelte az egekbe.
Az olasz szupersportkocsi értékét egyrészt a ritkasága, másrészt korábbi híres tulajdonosa növelte az egekbe.
Alaposan körbefotóztuk a 39 éves kora ellenére szalonállapotú, "szőrös gumis" magyar példányt.
A szupersportos szívómotoros 911-es újdonság kerámiakompozit féke 3,6 millió forintos opciós tétel.
A bajor gyártó kompakt szedánja a jelek szerint az X6-os divatterepjáró nyomában halad.
A sportszedán hátsó kerekeit egy feltöltő nélküli méretes V8-as benzinmotor hajtja.
A Gordon Murray Automotive T.50s Niki Laudát tonnánként 835 lóerő mozgatja, hátulján pedig egy méretes ventilátor található.
Az Aston Martin luxusmárkája csak néhány tucatot gyártott ebből az 5 méternél jelentősen hosszabb sportos szedánból.
A Ferraritól nemrégiben távozott F1-világbajnok új tulajdonost keres vörös szupersportkocsijának.
A nagy teljesítményű boxermotor főtengelye egészen 9000-es fordulatszámig elforgatható.
Az ültetett sportfutóműves újdonság szuperhangos kipufogója F1-technikát vonultat fel.
Ebből a 911-esből nagyon kevés készült, ráadásul ezt a példányt az elmúlt évtizedekben alig használták.
2021-ben már a Maserati sem engedheti meg magának, hogy semmibe vegye a hibrid technológiát, de szerencsére ettől még az új Ghibli Hybrid nem lett puhány modell.
A hamarosan érkező 812 GTO egy korszak végét jelentheti az olasz gyártónál.
A brit gyártó elérkezettnek látja az időt az Elise és az Exige nyugdíjaztatására.
Az újdonság egy villanymotorral kiegészített 4 hengeres benzines erőforrást kapott.
A VAZ-2101 típusjelzésű Lada rögtön az első versenyévadban komoly sikert aratott.
A 0-100-as gyorsulást akár 2,5 másodperc alatt is le lehet tudni ezzel a szupersportkocsival.
A márka új kompakt sportszedánja kevesebb mint 4 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
A 90-es évek elején ez volt a világ leggyorsabb sorozatgyártású sportkocsija.